Kokie yra plėtros tarptautiniu mastu pranašumai?
Pažvelkite į mūsų 6 pagrindines priežastis tapti pasauliniu mastu:
- Naujas pajamų potencialas: išplėtę savo verslo modelį į naujas užjūrio teritorijas, įgyjate prieigą prie visiškai naujos auditorijos, ty milijonų potencialių naujų klientų ir daugiau pardavimų.
- Didesnės investavimo galimybės: savo verslo iškėlimas į užsienį gali pritraukti tarptautinių investicijų ir pasinaudoti galimybėmis, kurių JK galbūt nėra. Pavyzdžiui, daugelis vyriausybių siūlo įmonėms paskatas užsiimti verslu jų šalyje.
- Paįvairinkite įmonės rinkas: Įeidami į naujas rinkas padedate sukurti savo pajamų srauto apsaugos tinklą. Pavyzdžiui, jei pardavimai mažėja jūsų vidaus rinkoje, jūs remiatės pelnu iš pardavimo kituose regionuose.
- Prieiga prie didesnio talentų fondo: tarptautinis talentų fondas reiškia, kad galite lokalizuoti savo verslą, kad jis geriau atitiktų jūsų naujos rinkos poreikius. Įdarbinus vietinę darbo jėgą, mokančią gimtąją kalbą ir įvairias profesines žinias, jūsų verslas turės vietos žinių ir patirties, reikalingos jūsų naujai klientų bazei aptarnauti.
- Aplenkė konkurenciją: jei galite patenkinti užsienio auditoriją, galite įgyti konkurencinį pranašumą palikdami prisotintą rinką ten, kur jūsų konkurentai neveikia.
- Pasaulinis prekės ženklo eksponavimas: sėkmingai įkurdami savo verslą tarptautiniu mastu, ne tik pritraukiate naujų klientų, bet ir puoselėjate savo įmonės reputaciją bei įgyjate didesnį patikimumą.
Į ką įmonė turėtų atsižvelgti prieš plėsdama veiklą užsienyje?
Planuojant tarptautinę verslo plėtrą, reikia atsižvelgti į keletą veiksnių. Svarbu pagalvoti apie rinkos patrauklumą ir tai, ar jūsų produktas tinka šaliai, kurioje norite jį parduoti. Kiti veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti prieš pradedant tarptautinį augimą, yra šie:
- Įperkamumas
- Teisinė ir atitikties rizika, įskaitant užduočių ir užimtumo taisykles
- Licencijavimas
- muitinės
- Siuntimas, įvykdymas ir grąžinimas
- Valiuta
- Mokesčių reikalavimai
- Konkurencinis pranašumas
- Kultūriniai skirtumai ir kalbos barjerai
- Ekonominis ir politinis stabilumas
- Klientų aptarnavimo lūkesčiai
- Pirkimo įpročiai
Norėdami gauti daugiau informacijos, peržiūrėkite 3 svarbiausius dalykus, į kuriuos reikia pagalvoti eidami į pasaulį.
Kaip pasirinkti šalį plėstis tarptautiniu mastu – kylančios rinkos galimybė
Judėdami link sparčiai augančių besivystančių rinkų ir atsitraukdami nuo prastesnių išsivysčiusių rinkų, tokių kaip euro zona, JK įmonės ateityje gali pastebėti didelį prekybos skatinamą augimą. Besivystančios rinkos sudaro apie 34 % viso pasaulio BVP (bendrojo vidaus produkto), o globalizacija yra ne tik tendencija, bet būtina tarptautinės plėtros sąlyga. Kai kurios iš geriausių besivystančių rinkų ekonomikos yra Kinija, Indija, Rusija ir Brazilija. Kinija ir Indija turi didžiulį tarptautinio verslo potencialą, todėl štai kodėl jos tokios patrauklios įmonėms, norinčioms plėstis tarptautiniu mastu:
Kinija
Per pastaruosius kelis dešimtmečius Kinija patyrė eksponentinį augimą, sulaužydama centralizuotai suplanuotos uždaros ekonomikos kliūtis, kad ji taptų pasaulio gamybos, eksporto ir vartojimo centru. Verslas šioje didelėje ir sudėtingoje rinkoje tapo labai svarbus daugeliui įmonių, perkančių ir parduodančių tarptautiniu mastu. Be to, Kinijos ekonomikos perėjimas nuo prekybos skatinamo augimo prie vartotojų skatinamo augimo gali suteikti didelių galimybių keliems eksportuojantiems sektoriams, kuriuose JK turi stipriųjų pusių, pavyzdžiui, prabangos prekėms ir finansinėms paslaugoms.