Šioje istorijoje
Nors daugelis oro linijų vadovų buvo atvirai susijaudinę apie tai, ką, jų nuomone, kita Trumpo administracija, grobis nebus paskirstytas tolygiai. Deutsche Bank (DB+1,41 %) mano, kad pramonės pelno koncentracija pirmaisiais antrojo Trumpo režimo metais bus neabejotinai didžiausia.
„Mūsų kvietimas investuoti 2025 m. yra panašus į mūsų raginimą 2024 m., kad priklausytų pramonės lyderiams, ty oro linijoms, gaminančioms didžiąją dalį pramonės pelno, būtent „Big 3“: „American“, „Delta“ ir „United“, – teigia banko analitikai. sakoma tyrimo pastaboje klientams. „Deutsche“ tikisi, kad kitais metais šis triumviratas pasieks 90% pramonės pelno.
Po a vadinamoji „pajėgumų“ krizė per mažai užpildytų skrydžių, daugelis erdvės žaidėjų jautėsi paskatinti apkarpyti savo tvarkaraščius, kad tai padarytų padidinti bilietų kainas. Be to, bendrovės, kurios konkuravo dėl rinkos dalies pigiais bilietais, pavyzdžiui, „Southwest Airlines“. (LUV-0,68 %)Frontier Airlines ir Spirit Airlines, daro posūkius pasiūlyti aukščiausios kokybės skrydžių patirtį, kad galėtų aptarnauti pelningus klientus.
Deja, atsisakyti verslo modelio, kuris pirmauja su žemomis kainomis, lengviau pasakyti nei padaryti. „Spirit Airlines“ skinasi kelią per bankroto procedūrąo Southwest Airlines turėjo atsisakyti valdybos vietų aktyvistų rizikos draudimo fondui, kuris teigė, kad jo apyvartos strategija nejuda pakankamai greitai.
„Paprasčiau tariant, mes pareiškėme, kad žemų bilietų vežėjų erdvė buvo per daug pasiūla ir kad vienas iš labiausiai tikėtinų jų keblumo padarinių buvo kapitalo sunaikinimas“, – praėjusiais metais savo poziciją pramonės srityje prisiminė Deutsche Bank. „Po dvylikos mėnesių daugelio jų finansiniai rezultatai patvirtino mūsų požiūrį.
Nors „Spirit“ paskelbė bankrotą didžiąja dalimi dėl susijungimo su „JetBlue Airways“. (JBLU-1,73 %) nepavyko, dar vienas susirišimas, kad padarė tikimasi, kad tai bus šviesi vieta už didžiausių pramonės žaidėjų ribų. Alaska Airlines (ALK-0,99 %) pavyko sėkmingai sujungti su Hawaiian Airlinesir ta investicija gali greitai atsipirkti.
„Aliaskos laikas negalėjo būti palankesnis, nes Havajai įvykdo posūkį, dėl kurio, mūsų vertinimu, pajamos turėtų padidėti daug greičiau, nei paprastai tikimasi susijungus oro linijų bendrovei, ir didesniu lygiu, nei buvo prognozuota anksčiau“, – rašė „Deutsche“ analitikai.