Augant Indijos robotikos pramonei, „Ati Motors“ pritraukia 20 mln


„Ati Motors“ trečiadienį paskelbė padidinusi 20 mln. Finansavimas gaunamas, kai Indijoje įsikūręs autonominių mobiliųjų robotų (AMR) startuolis tikisi pasaulinės plėtros. Įmonė tikisi išnaudoti išaugusią vietinės gamybos paklausą JAV, Indijoje ir Pietryčių Azijos šalyse, nes šalys siekia sumažinti savo priklausomybę nuo Kinijos.

2023 m. Indijos IT ministerija pasiūlė įgyvendinti nacionalinę politiką, pavadintą Nacionaline robotikos strategija, kad iki 2030 m. Pietų Azijos šalis taptų pasauline robotikos lydere. Šalis yra septinta pagal dydį robotikos rinka, kurios metinis pramoninės robotikos augimas 59 proc. įrenginių, kurių 2023 m. buvo 8500 vienetų, teigia Tarptautinė robotikos federacija. Tačiau jis vis dar gerokai atsilieka nuo Kinijos, Japonijos ir JAV

„Mūsų konkurentas visada yra status quo, o ne kitas robotas“, – interviu sakė „Ati Motors“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Saurabhas Chandra. „Paprastai mes keičiame rankinį valdymą arba kas nors vairuoja transporto priemonę arba dažnai kas nors stumia ją rankomis.

Septynerių metų startuolis, turintis gamybos ir tyrimų ir plėtros padalinį Bengalūre, sukūrė septynis skirtingus robotus, iš kurių du šiuo metu yra bandomi ir bus prieinami nuo šio ketvirčio. Robotai gali perkelti vežimėlius, šiukšliadėžes ir padėklus gamykloje ar sandėlyje.

Vaizdo kreditai:Ati Motors

„Ati Motors“ robotai turi 3D lidar jutiklius ir turi erdvinį suvokimą. Tai leidžia šiems robotams dirbti net ir sudėtingoje aplinkoje, kur atšiaurūs orai, įskaitant lietų, gali turėti įtakos gamybai. Robotai taip pat gali judėti įvairiomis grindų sąlygomis ir netgi susidoroti su nuolydžiais, įtrūkimais ar naftos išsiliejimu jų kelyje, Chandra pasakojo „TechCrunch“.

„Visą krūvą atliekame patys“, – sakė jis. „Tai buvo mūsų USP, kad galime atlikti visą daugiadisciplininę inžineriją.

„Ati Motors“ sukūrė programinę ir techninę įrangą savo robotams, įskaitant jų jutiklių sintezės algoritmus. Kaip ir daugelis kitų šioje erdvėje, bendrovė naudojasi Nvidia Jetson platforma krašto kompiuteriams. Ji taip pat siūlo specialią transporto parko valdymo programinę įrangą, kuri gali dirbti su kitų įmonių mobiliaisiais robotais, kad klientams būtų užtikrintas sąveikumas.

„Ateitis tokia, kad milijonai robotų pateks į gamyklas. Nė viena įmonė neketina pagaminti visų milijonų robotų viena. O ar turėtume nuo pat pirmos dienos norėti žaisti su kitais žmonėmis? Taip, – pasakė Chandra.

2017 m. vasarį įkurta „Ati Motors“ savo kelionę pradėjo nuo vilkimo roboto. Tačiau, atsižvelgiant į klientų atsiliepimus ir paklausą, jis išsiplėtė į padėklų pervežimo įrenginius ir keltuvus.

Startuolis siūlo robotų kaip paslaugos (RaaS) modelį, kad įmonės galėtų išsinuomoti savo AMR. Klientai taip pat gali pirkti sistemas iš karto.

„Ati Motors“ teigia, kad ji yra įdiegusi „šimtus“ savo „Sherpa“ robotų 40 gamintojų, įskaitant „Airbus“, „Ceat Tyres“, „Forvia“, „Hyundai“, „Samsung“ ir „TVS Motor“. 80 % visos jos klientų yra automobilių sektoriuje, o JAV dominuoja jos pajamos. Todėl startuolis planuoja išplėsti savo veiklą Šiaurės Amerikoje Detroite.

Viso kapitalo B serijos finansavimui kartu vadovavo Walden Catalyst Ventures ir NGP Capital. Jame taip pat dalyvavo esami investuotojai, įskaitant „True Ventures“, „Exfinity Venture Partners“, „Athera Venture Partners“ ir „Blume Ventures“.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -