„Chainsmokers“ nori suteikti B2B įmonėms kitokios pridėtinės vertės


Galima vertė, kurią įžymybės investuotojas gali suteikti vartotojų įmonei, be čekio išrašymo, yra akivaizdi: rinkodara ir reklama. Tačiau ši vertė nėra tokia aiški, kai kalbama apie B2B startuolių palaikymą. Alexas Pall ir Drew Taggart, taip pat žinomi kaip „Chainsmokers“, mano, kad jų rizikos kapitalo fondas „Mantis VC“ gali suteikti pridėtinės vertės tradiciniams rizikos kapitalo fondams.

„TechCrunch Disrupt 2024“ kartu su vienu iš jų įkūrėjų Danu Lorencu, kibernetinio saugumo startuolio „Chainguard“ įkūrėju ir generaliniu direktoriumi, Pall teigė, kad grupė iš pradžių pradėjo investuoti į B2B, nes pavargo jaustis kaip startuolių, dirbančių su vartotojų įmonėmis, QVC. tiesiog norėjau dirbti su jais dėl paaukštinimo.

Duetas vis labiau domėjosi B2B dėl didelių rinkos galimybių toje erdvėje, nepaisant to, kad neturėjo daug patirties su tokio tipo verslu.

„Tai atrodė kaip rinkos galimybė išsiskirti ir galbūt suteikti kitokią perspektyvą arba kitokią vertę tokio tipo įmonėms“, – sakė Pall. „Mūsų strategija ir būdas modeliuoti savo fondą yra būti tokiais, kaip Robinas kiekvieno Betmenui ir suteikti kitokio lygio paramą, perspektyvą ir ryšį, į kurį galbūt tradicinis fondas neskiria tiek dėmesio.

Taggart pridūrė, kad jie taip pat nesiruošia tapti kita Sequoia, nes ta įmonė jau egzistuoja ir turi tam tikrą vertės lygį.

„Mūsų tikslas „Mantis“ buvo tiesiog įsitraukti į šiuos sandorius, aplenkti kiekvieną kitą žmogų ant kepurės stalo, sugalvoti bet kokį nebrangų būdą, kaip galėtume pridėti vertės, o tada tikėdamiesi, kad mūsų įkūrėjai apsisuks ir padės mums sukurti prekės ženklas toje bendruomenėje“, – sakė Taggartas.

Viena sritis, kurioje jie mano, kad gali padėti įmonėms, yra jų tinklas. Pall sakė, kad „Chainsmokers“ grojo privačias laidas beveik kiekvienoje „Fortune 500“ kompanijoje. Ir nors jie tuo metu nemanė, kad tai yra investicijų tinklo kūrimas, nuo to laiko jie sugebėjo prijungti savo portfelio įkūrėjus prie šių įmonių.

„Mums tai labai gerai pasiteisino, nes tai, žinote, yra tikrai galingi sprendimus priimantys asmenys arba lyderiai savo atitinkamose erdvėse“, – pridūrė Pall.

Lorencas taip pat patvirtino šiuos teiginius. Jis pridūrė, kad jie ne tik padėjo supažindinti jį su potencialiais klientais, bet taip pat buvo naudingi ir samdant.

Lorenco įmonė kažkada nebuvo tikra, kad ketina priimti būsimą darbuotoją dėl nesutarimo dėl kompensacijos. Tačiau jiems pavyko perspėti šį kandidatą po to, kai gavo penkių minučių Cameo vaizdo įrašą apie Pallą, kodėl jis turėtų prisijungti.

„Tu nenori būti Sekvoja“, – pasakė Lorencas. „Jau yra Sequoia. Jūs investavote į mus tuo pačiu metu, kai investavo Sequoia. Sequoia yra puiki. Jie turi nuostabią platformą, komandą, nuostabų tinklą ir visa tai. Bet kai turite pakankamai tų investuotojų, jis pradeda sutapti ir jūs gaunate mažėjančią grąžą. Tai tas pats tinklas, o tai, kaip aš jus apibūdinu, yra visiškai kitoks.

„Chainsmokers“ tikisi, kad šios ankstyvosios B2B investicijos padės jiems rimčiau žiūrėti į erdvę, kad jie galėtų toliau kurti šį portfelį.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -