Kai planuojate atostogas, būtina efektyviai perduoti darbą. Pradėkite pranešdami kolegoms ir klientams apie jūsų neatvykimą iš anksto, geriausia prieš keturias ar šešias savaites. Gera praktika bent prieš mėnesį susirasti kolegą, kuris veiktų kaip atsarginis asmuo. Tada sukurkite išsamų perdavimo dokumentą, kuriame nurodoma dabartinė projekto būsena, laukiančios užduotys ir instrukcijos, kuo jie turėtų pasirūpinti, kol esate išvykę. Likus savaitei iki išvykimo peržiūrėkite ir atnaujinkite šį dokumentą. Tai taip pat geras laikas pradėti įtraukti atsarginę kopiją į svarbius el. laiškus ir kalendoriaus kvietimus. Tada susitikite su jais asmeniškai, kad išsiaiškintumėte lūkesčius ar klausimus, kurie gali kilti. Galiausiai parašykite aiškų ne biuro pranešimą, nurodydami atsarginės kopijos kontaktinius duomenis. Tai ne tik padės sklandžiai pereiti prie jūsų kolegos, bet ir leis mėgautis atostogomis be streso.