Elektroninė prekyba Vokietijoje: trumpas vadovas internetiniams pardavėjams


Vokietijos elektroninės prekybos augimas per pastaruosius kelerius metus paspartėjo, iš dalies prisidėdamas prie pandemijos, bet ir dėl plačiai paplitusio išmaniųjų telefonų skverbties tarp visuomenės. Vokietija užima antrąją vietą pagal elektroninės prekybos populiarumą, iškart po JK.

Tačiau pardavėjai turi būti atsargūs, nes kai kuriose ataskaitose teigiama, kad 11 % elektroninės prekybos užsakymų grąžina Vokietijos klientai, o kiekvienas grąžinimas internetiniams mažmenininkams kainuoja 5–10 EUR. Svarbu užtikrinti, kad būtų įdiegta patikima grąžinimo sistema.

Elektroninė prekyba Vokietijoje taip pat susiduria su netikėta komplikacija, susijusia su pageidaujamomis mokėjimo galimybėmis. Vokietijos klientai už paslaugas tradiciškai atsiskaitydavo išrašydami sąskaitą faktūrą. Visoje šalyje didėjant išmaniųjų telefonų naudojimui, elektroninės piniginės pamažu populiarėja. 2023 m. „PayPal“ buvo populiariausias mokėjimo būdas, sudarantis beveik 30% pirkinių internetu.

Taip pat verta paminėti, kad neseniai atliktoje apklausoje daugiau nei trys ketvirtadaliai 25–45 metų vartotojų pirko internetu per pastaruosius tris mėnesius, todėl verta išbandyti akcijas, skirtas jauniems specialistams ir pirmą kartą gimusiems tėvams.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -