„Feather“ surinko 6 milijonus eurų, kad galėtų naudotis visoje Europoje, naudodama emigrantams skirtą draudimo platformą


Užsieniečiui naršyti sveikatos draudimo sistemose dažnai gali būti sunku. Vokietijos startuolis „Feather“ mano, kad turi sprendimą ir surinko 6 milijonus eurų, kad padėtų kai kuriems iš daugiau nei 40 milijonų emigrantų, dirbančių ir gyvenančių Europoje.

Tai nereiškia, kad užsienio piliečiams nėra galimybių apsidrausti; yra daug. Tačiau būtent dėl ​​to, kad pasiūlymas yra suskaidytas ir sunkiai suderinamas su individualiais poreikiais, Feather mano, kad, nepaisant didelės dabartinių operatorių konkurencijos, gali rasti vietos sau.

Kadangi emigrantai dažnai turi prieigą prie savo priimančiosios šalies visuomenės sveikatos sistemos, didžioji dalis klausimo yra ta, kur jie patenka, ypač pereinamaisiais laikotarpiais, kurie vis dažnesni didėjant nuotoliniam darbui.

„TechCrunch“ sakė „Feather“ generalinis direktorius Robas Schumacheris. Pavyzdžiui, jame pateikiama rekomendacijų priemonė, padedanti asmenims suprasti, kokios aprėpties jiems gali prireikti, pradedant sveikatos draudimu, bet taip pat įtraukiant papildomas galimybes, pvz., gyvybės, naminių gyvūnėlių, automobilių ir asmeninės atsakomybės draudimą.

Greito plunksnų įvertinimo pavyzdys
Plunksnos greito įvertinimo įrankis.
Vaizdo kreditai: Plunksna

„Juokingiausia yra tai, kad visi, kurie yra emigrantai, iškart tai supranta“, – sakė Schumacheris. Tai padėjo „Feather“ gauti angelų čekius iš buvusių įkūrėjų, kurie žinių apie šią problemą įgijo per savo startuolius, pvz., „GoCardless“, „Monzo“ ir „N26“, kuriose Feather CTO Vincentas Audoire'as buvo ankstyvas darbuotojas.

„Wise“ įkūrėjas Taavet Hinrikus taip pat investavo į „Feather“ per rizikos kapitalo fondą, kurį jis įkūrė, „Plural“. „Feather“ pagrindinis investuotojas „Keen Venture Partners“ netgi atvyko: prie startuolio kreipėsi pats bendradarbis Abdulas Afridi, emigrantas, o ne atvirkščiai, sakė Schumacheris.

Tačiau po 2021 m. kilusiame triukšme lėšų rinkimas buvo neskausmingas „Insurtech“ startuoliams, o Schumacheris nesiryžta, kad procesas būtų lengvesnis, nei buvo anksčiau.

Kadangi prancūzų neo-draudikas Luko buvo panaikintas fone ir kitos labai viešos draudimo technologijų problemos, nebuvo lengva atlikti patikrinimą. Pokalbiams užsitęsus, „Feather“ įkūrėjai svarstė tiesiog grįžti prie pelningumo siekimo. „Manau, kad tai buvo pagrindinis dalykas, dėl kurio mes vėl tapome tikrai įdomūs“, – sakė Schumacheris.

Tarptautinė plėtra

„Feather“ sutiko, nes nauji jos rėmėjai suteikė žinių įvairiomis temomis, įskaitant prekės ženklo kūrimą, bet daugiausia dėl to, kad sostinė padės paskatinti jos vidinę plėtrą. Šiuo metu startuolis aptarnauja emigrantus Vokietijoje, Prancūzijoje ir Ispanijoje, o dar trys šalys turėtų veikti iki 2024 m. pabaigos.

Schumacheris sakė, kad to nebūtų pavykę padaryti be papildomo finansavimo. „Mes tiesiog būtume padarę daugiau papildomų dalykų.” Tai tikriausiai būtų buvusi iššvaistyta galimybė: startuolis teigia, kad per šešis mėnesius po pristatymo Ispanijoje pasiekė daugiau nei per pirmuosius 18 mėnesių Vokietijoje.

Nepaisant to, kad „Feather“ aptarnauja tarptautinę auditoriją, „Feather“ plėtros planas nebuvo akivaizdus, ​​nes įkūrėjai manė, kad pirmiausia jie gali pasiekti platesnę auditoriją Vokietijoje. Tačiau jie greitai suprato, kad emigrantų niša buvo ypač įdomi tokiam skaitmeniniam pasiūlymui kaip jų.

Palyginti su to paties amžiaus vietinių gyventojų grupe, emigrantai labiau linkę nebendrauti su brokeriu. Tačiau jiems vis tiek reikia pagalbos; Kaip Prancūzijos pilietis, Audoire tai žino iš pirmų lūpų, taip pat ir Schumacheris, kuris didžiąją gyvenimo dalį praleido užsienyje, persikėlė į Vokietiją.

Nors jie patys krapštosi, duetas žino, kad rinka, kurios jie siekia, yra labai didelė ir auga. Nesvarbu, ar juos vadinate emigrantais, ar imigrantais, faktas yra tas, kad Europos ekonomikos, atrodo, yra pasiryžusios samdyti daugiau užsienio darbuotojų, kad kompensuotų savo senstančią visuomenę.

Balanso radimas

Galutiniams vartotojams „Feather“ žada geresnę patirtį, kurią sudaro skaidri politika, nešališkos rekomendacijos ir paprasti skaitmeninių pretenzijų procesai – viskas anglų kalba. Su nauju finansavimu ji taip pat imasi „didelio statymo“ dėl išmokų darbuotojams draudimo, kurį gali norėti teikti įmonės, samdančios daug emigrantų.

Nors ji yra tokia pat aukšta technologijų srityje, kaip ir bet kuris draudimo technologijų žaidėjas, „Feather“ taip pat nemėgsta „badmouth“ senųjų žaidėjų, su kuriais bendradarbiauja, ir turi keletą vyresniųjų draudimo vadovų.

Tai ir išmatuotas požiūris į lėšų rinkimą ir išlaidas gali atsipirkti arba bent jau padėti įmonėms išvengti naujų draudimo technologijų partnerysčių tikrinimo. „Pastaruosius šešerius metus vykdėme sveiką, tvarų verslą, ir tai leidžia jums atskleisti naujus dalykus, net ir su esamais operatoriais“, – sakė Schumacheris.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -