„Ford“ sutiko sumokėti 165 mln.
Tai yra antra pagal dydį bauda, kurią Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) skyrė per 54 metų istoriją po 2019 metų „Takata“ oro pagalvės atšaukimo.
Remiantis agentūros sutikimo ataskaita, „Ford“ taip pat nepateikė tikslios ir išsamios informacijos savo ataskaitose NHTSA ir laiku nepateikė tam tikrų ketvirčio atšaukimo ataskaitų.
„Ford“ per ateinančius porą mėnesių skirs 65 mln. USD, o 55 mln. USD „sulaikyta“, jei „Ford“ laikysis sutikimo užsakymo sąlygų. Likusius 45 milijonus dolerių automobilių gamintojas išleis saugai gerinti skirtų technologijų kūrimui, įskaitant pažangias saugos duomenų analizės galimybes ir daugiarūšės pagalbos vairuotojui technologijų bandymų laboratoriją, orientuotą į žemos įtampos elektroniką, pavyzdžiui, galinio vaizdo kameras.
NHTSA teisės gynimo priemonės taip pat reikalauja, kad „Ford“ pasitelktų nepriklausomą trečiąją šalį, turinčią motorinių transporto priemonių ir saugos įstatymo reikalavimų patirties, kad automobilių gamintojas ir toliau laikytųsi federalinių saugos taisyklių.
„Mes vertiname galimybę išspręsti šį klausimą su NHTSA ir išliekame įsipareigoję nuolat gerinti „Ford“ saugumą ir atitiktį“, – „TechCrunch“ sakė „Ford“ atstovas. „Jau vykdomi plataus masto patobulinimai, kurių laukia dar daugiau, įskaitant pažangią duomenų analizę, naują vidaus testavimo įrenginį ir kitas galimybes.