Galimybės Malaizijoje plečiant savo verslą visame pasaulyje


Daugelis įmonių žengia į Malaiziją dėl strateginės padėties, kaip vartai į ASEAN rinką. Prognozės rodo, kad iki 2050 m. regionas taps ketvirta pagal dydį ekonomika pasaulyje.

Bet tai ne tik apie jo vietą; Malaizija taip pat žengia į priekį į skaitmeninį amžių. Pastangos skatinti skaitmeninę ekonomiką įsibėgėja – investicijos į žaibišką internetą ir sklandžius skaitmeninių mokėjimų sprendimus yra didžiausios. Šis skaitmeninis postūmis sukuria žaidimų aikštelę el. prekybos įmonėms klestėti.

Interneto naudojimas yra vienas didžiausių pasaulyje – 97,4 proc., didesnis nei Pietų Korėjoje ir JAV. Pastaraisiais metais Malaizijos vartotojai pastebimai perėjo prie internetinės prekybos ir technologiniais sprendimais – tai vėlgi, tuo gali pasinaudoti elektroninės prekybos įmonės.

Atsižvelgdami į 34 milijonų Malaizijos gyventojų skaičių, tada pridėdami didėjantį pajamų lygį ir augančią vidurinę klasę, akivaizdu, kad Malaizija siūlo didelę galimybę į ateitį žiūrinčioms įmonėms.

Malaizija garsėja savo eksportu, ypač gamtos ištekliais, žemės ūkio produktais ir elektronine įranga. 2022 m. didžiausias eksportas į JK buvo integriniai grandynai, transliavimo įranga ir guminiai drabužiai. ES tai buvo elektroninė įranga, mašinos ir gyvūniniai bei augaliniai produktai. Jei ieškote tiekėjų, galite apsvarstyti kitas reikšmingas Malaizijos eksporto prekes, tokias kaip mediena, baldai, kakava ir palmių aliejus.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -