„Gatik“ nori, kad autonominių transporto priemonių įmonės „gerėtų“ saugos srityje


Šioje istorijoje

Savarankiškai vairuojančių sunkvežimių startuolis „Gatik“ ketvirtadienį paskelbė apie planus atlikti „griežčiausią“ trečiosios šalies autonominio vairavimo sistemos peržiūrą. Ir nori, kad kiti sektų jos pavyzdžiu.

„Gatik“, kuri save vadina autonominių vidutinių mylių lydere, dirba su tokiomis įmonėmis kaip „Walmart“WMT), Tyson Foods (TSN), ir Krogeris (KR) perkelti produktus trumpais maršrutais tarp paskirstymo centrų ir kitų vietų. Bendrovės sunkvežimiai nuvažiavo „šimtus tūkstančių“ mylių be vairuotojo ir atliko tūkstančius pristatymų su partneriais JAV ir Kanadoje.

„Gatik“ taip pat yra vienas iš, jei ne vienintelis, savarankiškai vairuojančių startuolių, turinčių nepriekaištingą saugumo lygį – dėl atsargios programinės įrangos, kuri teikia pirmenybę sudėtingų vietų, pvz., kelių prie mokyklų ar ligoninių, vengimui. Tačiau, pasak generalinio direktoriaus Gautamo Narango, to nepakanka, kad „Gatik“ jaustųsi patogiai pradėdamas savarankiškus pristatymus visoje Šiaurės Amerikoje.

„JAV nėra jokių konkrečių standartų, patvirtinančių autonominių transporto priemonių saugą“, – sakė Narangas, pažymėdamas, kad kiekviena įmonė naudoja savo saugos sistemą. Tai „labai svarbu, labai naudinga, bet tikime, kad galime padaryti geriau. Pramonė gali padaryti geriau.

Bendrovė pasamdė dvi trečiųjų šalių tyrimų įmones – Edge Case Research ir TÜV SÜD – atlikti Gatik technologijų ir diegimo daugiau nei 700 saugos portfelių auditą. Atliekant bandymus, Gatik sakė, kad pateiks viešą informaciją apie savo pažangą.

„Mūsų saugos atvejo metodas yra apčiuopiamas, visapusiškas ir išnaudoja „Gatik“ (verslas-verslui) trumpų nuotolių naudojimo atvejo privalumus, kad būtų galima saugiai plisti per mūsų krovinių tinklus“, – pranešime teigė „Gatik“ saugos vadovas Adamas Campbellas. Jis pažymėjo, kad bendrovė nusprendė eiti „daug plačiau“. savanoriškas įvertinimas nustato reguliavimo institucijos.

„Neįtikėtinai dideli lūkesčiai“

Tai ne pirmas kartas, kai autonominių transporto priemonių įmonė ar grupė bando nustatyti pagrindines saugos gaires dėl etinių priežasčių arba palengvinti vartotojų susirūpinimą. 66 procentai vairuotojų bijo savarankiškai vairuojančių transporto priemonių, o 25 procentai yra neaiškūs, pagal AAA kovo mėnesio tyrimą.

Autonominė transporto priemonių pramonės asociacija – pramonės grupė, kuriai priklauso dauguma pagrindinių žaidėjų, įskaitant Gatik, – turi tai, ką ji vadinaPASITIKĖTI“ principus, kuriuose pagrindinis dėmesys skiriamas skaidrumui ir kultūrai, kuriai svarbiausia saugumas. 2019 metais 11 įmonių juostuotas bandyti standartizuoti saugumą, bijodamas, kad vienas blogas veikėjas gali sugriauti rinką.

Tačiau iš esmės dauguma įmonių taiko skirtingus požiūrius į saugą.

Kai kurie, pvz Waabi arba Wayvevadovaukitės dirbtiniu intelektu pirmiausia numatyti transporto priemonių judėjimą arba pasimokyti iš žmogaus elgesio. Kiti, pvz., Google Waymo (GOOGL) arba Tesla (TSLA), sutelkti dėmesį į duomenų rinkimą iš jau važiuojančių transporto priemonių. Waymo neseniai paskelbė duomenų rinkinių seriją demonstruodamas savo transporto priemonių poveikį keturiose rinkose, kuriose įmonė veikia.

Tokios įmonės kaip „Waymo“, „Amazon's Zoox“ (AMZN) ir „General Motors“ kruizas (GM) ir toliau plečia savo veiklą ir siekia pašalinti vairuotojus iš savo automobilių, patikrinimas padidėjo. Federalinės reguliavimo institucijos pradėjo tyrimus dėl Waymo, Zoox, Ford Motor Co. ir Tesla anksčiau šiais metais. su jų technologijomis susijusius klausimus.

Tuo tarpu „Cruise“ vis dar bando atsikratyti kai kurių vartotojų ir reguliavimo problemų po niokojančio incidento beveik lygiai prieš metus.

2023 m. spalio 2 džmogaus vairuojama transporto priemonė Kalifornijoje partrenkė pėsčiąją ir partrenkė ją į Cruise robotaxi kelią, kuris nutempė žmogų apie 20 pėdų į priekį. Praėjusią savaitę įmonė sumokėjo 1,5 milijono dolerių baudą už tai, kad tinkamai nepranešė apie įvykį.

Nuo to laiko Cruise'as patyrė daugybę vadovų pasikeitimų, įsteigė vykdomąją valdybą, prižiūrinčią saugą, paskelbė trečiosios šalies auditą ir kuriam laikui sustabdė veiklą, be kita ko. Bendrovė vėl pradėjo leisti savo automobilius į gatves Hiustone, DalasasFiniksas ir Kalifornijos įlankos rajonas su vairuotoju už vairo. Prieš grįždamas prie komercinių operacijų, Cruise'as planuoja atlikti kitą trečiosios šalies auditą.

„Pripažįstame, kad mūsų bendruomenės kelia neįtikėtinai didelius lūkesčius dėl (autonominių transporto priemonių) važiavimo keliuose – netgi didesnių nei dabartinis vairuotojų status quo“, – sakoma kruizo vyriausiojo saugos biuro Steve'o Kennerio pranešime. „Saugumas neatsiejamas nuo bendruomenės pasitikėjimo ir skaidrumo – iš tikrųjų tai yra šio pasitikėjimo pagrindas – todėl iškėlėme sau kartelę, kad būtume „Vairuotojo pavyzdys“.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -