Kaip „Earle Wines“ puoselėja pasaulinę prekybą su asmeniškumu


Johno kelionė prasidėjo kaip jaunas regbininkas Bordo mieste, kur meilė regionui ir prancūzų kultūrai virto visą gyvenimą trunkančia aistra vynui. Pakabinęs batus, jis norėjo reklamuoti šio rajono vynines ir vynuogynus.

„Labai svarbi istorija už etiketės“, – sako jis. Dirbdamas su mažesnėmis vyninėmis, jis iš pirmų lūpų mato iššūkius, su kuriais jos susiduria. „Vyndariams, vynuogynams labai sunkus metas dėl oro sąlygų, žaliavų kainų. Taigi aš esu ant žemės ir klausausi jų istorijų.

Iš ten jis prekiauja ir parduoda šiuos boutique vynus klientams, kurie taip dažnai ateina pas jį. „Kadangi jie domisi tam tikru buteliu ar vyno darykla, arba tiesiog nori suasmenintų rekomendacijų, kurių negalite gauti iš didžiojo mažmenininko“, – sako jis.

„Tai labai platus verslas iš lūpų į lūpas. Į dideles vyno parduotuves gali eiti bet kas ir jos mažina kainas, bet jei nori asmeniškesnių, įdomesnių santykių, gamintojo istorijos… Tai ne tik butelis vyno, aš galiu papasakoti istoriją apie tai, kas yra šeima. savo, kaip gerbiamų vyndarių, istoriją. Su šiais vyndariais supažindinau daug klientų, o kai jie keliauja į Prancūziją, jie juos aplanko. Daugelis importuotojų to negali pasiūlyti.

Bėgant metams Johnas pradėjo atrasti kitus vyno gamintojus visame pasaulyje. Tai, kas prasidėjo Bordo mieste, netrukus išsiplėtė ir apėmė Argentiną, JAV, Naująją Zelandiją, Ispaniją, Australiją ir kitas šalis.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -