„Pirk dabar, mokėk vėliau“ (BNPL) sparčiai populiarėjant, daugelis mažmenininkų susimąsto, ką tai reiškia jų pelningumui. Naujas tyrimas išnagrinėjo 275 000 vartotojų pirkimo elgseną, kad suprastų BNPL poveikį vartotojų išlaidoms. Tyrėjai nustatė, kad BNPL padidina pirkimo tikimybę ir padidina krepšelių dydį 10 proc. Šie efektai ypač puikūs vartotojams, kurie istoriškai pirko mažesnius. Tyrimas taip pat atskleidžia unikalų BNPL patrauklumą: suskirstydamas mokėjimus į dalis, BNPL suteikia vartotojams daugiau galimybių kontroliuoti savo biudžetą. Dėl to BNPL pirkimai jaučiasi mažiau finansiškai suvaržyti. Šis tyrimas suteikia įžvalgų apie pasekmes mažmenininkams ir atspindi kylančius BNPL iššūkius.
Related Posts
Duomenų kolektyvai yra kita darbo santykių riba
AI bumas, o ypač AI augimas, sukėlė naujų konfliktų tarp darbuotojų ir įmonių. Kai kurie iš jų jau pradėjo veikti,…
Kaip dirbti viršininkui, kuris visada keičia savo nuomonę
Mano klientas Rudis dirba rinkodaros srityje technologijų įmonėje. Jo komanda turėjo tikslą padidinti potencialių klientų skaičių per socialinę žiniasklaidą. Rudis,…
Ką padarė paskutiniai Trumpo tarifai, teigia mokslininkai
Praėjusią savaitę išrinktasis prezidentas Donaldas Trumpas išdėstė planą, kaip panaikinti naujus tarifus trims pagrindiniams Amerikos prekybos partneriams. Savo socialiniame tinkle…