Kaip „Pirkite dabar, mokėkite vėliau“ keičia vartotojų išlaidas

„Pirk dabar, mokėk vėliau“ (BNPL) sparčiai populiarėjant, daugelis mažmenininkų susimąsto, ką tai reiškia jų pelningumui. Naujas tyrimas išnagrinėjo 275 000 vartotojų pirkimo elgseną, kad suprastų BNPL poveikį vartotojų išlaidoms. Tyrėjai nustatė, kad BNPL padidina pirkimo tikimybę ir padidina krepšelių dydį 10 proc. Šie efektai ypač puikūs vartotojams, kurie istoriškai pirko mažesnius. Tyrimas taip pat atskleidžia unikalų BNPL patrauklumą: suskirstydamas mokėjimus į dalis, BNPL suteikia vartotojams daugiau galimybių kontroliuoti savo biudžetą. Dėl to BNPL pirkimai jaučiasi mažiau finansiškai suvaržyti. Šis tyrimas suteikia įžvalgų apie pasekmes mažmenininkams ir atspindi kylančius BNPL iššūkius.

Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -