Kadangi 73 % klientų nori geresnio personalizavimo savo klientų kelyje, o beveik du trečdaliai tikisi, kad įmonės prisitaikys prie jų pageidavimų, akivaizdu, kad suasmenintas požiūris gali padidinti klientų pasitenkinimą ir ugdyti lojalumą.
Tai taip pat komerciškai prasminga, nes personalizavimas sumažina rinkodaros išlaidas ir padidina pardavimo pajamas. Kai žinote, kaip jūsų klientai mėgsta apsipirkti, bendrauti ir bendrauti su jūsų prekės ženklu, galite pritaikyti jų patirtį taip, kad jie jaustųsi svarbūs. 44 % klientų teigė, kad jie dar kartą pirktų iš mažmenininko, jei pasiūlytų asmeninę apsipirkimo patirtį.
Kai kurios sritys, kurias reikia pritaikyti, apima:
Rinkodara el. paštu: Pritaikykite el. laiškų dažnumą ir turinį pagal klientų pageidavimus, klausdami, ką jie nori gauti; vieni mėgsta gauti reklaminius el. laiškus, o kiti tuoj pat pažymės kaip šlamštą
Klientų aptarnavimas: Siūlykite kelias kontaktines parinktis, pvz., tiesioginį pokalbį, telefoną ir el. paštą arba, jei jūsų auditorija yra aktyvi socialinėje žiniasklaidoje, per socialinius kanalus
Produkto rekomendacijos: Naudokite pirkimo istoriją ir naršymo elgseną, kad pasiūlytumėte produktus, kurių klientai greičiausiai norės
Patirtis svetainėje: Padėkite klientams lengvai rasti tai, ko jie ieško. Jei dauguma jūsų pirkėjų perka mobiliuosiuose įrenginiuose, padarykite dizainą pirmiausia mobiliesiems
Krepšelio atsisakymas: Siųskite priminimus apie paliktas prekes su tokiomis paskatomis kaip nemokamas pristatymas ar nuolaidos, kad paskatintumėte atsiskaityti. Krepšelio atsisakymo el. laiškų atvirumo rodiklis yra 41 %, o tai beveik dvigubai didesnis nei įprastas rinkodaros el
Pristatymo parinktys: Daugiau nei 80 % pirkėjų internetu nori nemokamo pristatymo, o ketvirtadalis nori gauti tą pačią dieną. Jei pasiūlyti abiejų vienu metu neįmanoma, suteikite savo klientams galimybę rinktis. Jie taip pat gali pasirinkti spustelėti ir rinkti arba pasiimti iš netoliese esančios vietos