„LinkedIn“ apribos tikslinius skelbimus ES, gavus skundą dėl neskelbtinų duomenų naudojimo


„LinkedIn“ patvirtino, kad nebeleis reklamuotojams taikyti naudotojų pagal duomenis, gautus iš jų dalyvavimo „LinkedIn“ grupėse.

Šis žingsnis priimtas praėjus daugiau nei trims mėnesiams po to, kai pilietinės visuomenės grupių kolektyvas pateikė skundą Europos Komisijai (EK) dėl galimo Skaitmeninių paslaugų įstatymo (DSA) pažeidimo. DSA yra taisyklių rinkinys, įsigaliojęs visame bloke vasario mėn., skirtas nustatyti griežtą internetinio turinio valdymo sistemą, taip pat nustatyti įsipareigojimus tokiose srityse kaip algoritminis skaidrumas ir tai, kaip reklamuotojai gali nukreipti naudotojus.

„Microsoft“ priklausantis verslo socialinis tinklas pirmą kartą pristatė Grupes dar 2010 m., kad vartotojai galėtų prisijungti prie konkrečių bendrų interesų sričių. Po įvairių bandymų produktą paversti atskira programa, nuo 2018 m. „LinkedIn“ padvigubino iniciatyvą iš pagrindinės „LinkedIn“ programos.

Atsakydama į vasario mėnesį gautą skundą, EK parašė „LinkedIn“, prašydama papildomos informacijos apie tai, kaip ji galėtų įgalinti tikslinius skelbimus, pagrįstus jautriais asmens duomenimis, tokiais kaip rasė, politinė priklausomybė ar seksualinė orientacija. Nors „LinkedIn“ tvirtino, kad laikosi DSA, bendrovė dabar pašalino reklamuotojų galimybę „sukurti reklamos auditoriją“ Europoje naudojant „LinkedIn Group“ narystės duomenis.

Patrickas Corriganas, „LinkedIn“ teisinės ir skaitmeninės saugos viceprezidentas, teigė, kad nors ir nesutinka, kad jos platformą reklamuotojai galėtų „netiesiogiai“ naudoti norėdami nukreipti naudotojus į specialias duomenų kategorijas, ji vis tiek nusprendė pašalinti šią funkciją.

„Padarėme šį pakeitimą, kad išvengtume klaidingo supratimo, kad Europos nariams skirti skelbimai gali būti netiesiogiai taikomi pagal specialias duomenų kategorijas arba susijusias profiliavimo kategorijas“, – šiandien „LinkedIn“ rašė Corrigan. „Pakeitimas dabar galioja visoms naujoms reklamos kampanijoms.

Svarbu pažymėti, kad „LinkedIn“ tai padarė savo noru, o tai akivaizdžiai skirta anksti nutraukti tyrimą – juk jos patronuojanti bendrovė „Microsoft“ Europoje jau susiduria su daugybe reguliavimo kliūčių dėl įvairių tariamų nusižengimų. LinkedIn vis tiek leis tikslinę reklamą, tik nenaudos duomenų, surinktų iš LinkedIn grupių.

„Komisija stebės, kaip veiksmingai įgyvendinamas „LinkedIn“ viešasis įsipareigojimas užtikrinti, kad būtų visiškai laikomasi DSA“, – sakė ES vidaus rinkos komisaras Thierry Bretonas šiandieniniame pranešime. „Nors išliksime budrūs, džiugu, kad DSA įgyvendins pokyčius, kurių iki šiol nepasiekė joks kitas įstatymas Europoje ir už jos ribų.

Šiandieninis pranešimas paskelbtas praėjus savaitei po to, kai EK atskleidė, kad Kinijos elektroninės prekybos rinką „Temu“ paskyrė „labai didele internetine platforma“ (VLOP) pagal DSA nuostatas, o tai reiškia, kad dabar dėl jos pasiekiamumo bus taikoma papildoma priežiūra. Temu buvo 24-oji tokia įmonė, kuri buvo priskirta VLOP arba labai dideliam internetinės paieškos varikliui (VLOSE).



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės - Pranešimai spaudai