Naujasis „Brightpick“ sandėlio robotas gali pasiekti 20 pėdų aukščio lentynos


„Brightpick“, autonominių mobiliųjų robotų gamintojas, antradienį paskelbė apie aukštą savo dabartinės eilutės papildymą. Tinkamai pavadinta „Giraffe“ sistema pasižymi didele, ištraukiama platforma, galinčia pasiekti iki 20 pėdų (6 metrų) aukščio, kad galėtų pasirinkti daiktus iš sandėlių lentynų. Tai naujas požiūris į sandėlius su lubomis, gerai suprantant tiek standartinius AMRS, tiek jų žmonių bendradarbius.

„Giraffe“ atlieka žygdarbį teleskopinės rankos būdu su trimis sutampančiais segmentais, kurie išmatuoja 8,5 pėdos, kai jis visiškai susukamas. Užuot nuolat pratęsusi ir atsitraukusi 11,5 pėdų vienu metu, sistema yra skirta veikti kartu su esamu Kentukio kompanijos „Autopicker“ robotu. Tas AMR, kuriame sportuoja dvi tiekimo šiukšliadėžės, susitinka su didesniu robotu pusiaukelėje, ištiesdamas iki 11 pėdų.

Sistema primena Londone įsikūrusios aprangos „Dexory“ teleskopingo sandėlio robotus, nors pastarosios „DexoryView“ platformoje tiesiog yra jutiklių, skirtų nuskaitymo lentynoms. Žirrafai turi neabejotinai sunkesnę užduotį – perkelti lentynų turinį.

Pagrindinės „Dexory“ varžybos dėl „Tall Shelf Warehouse Inventory“ yra dronų nuskaitymo startuoliai, tokie kaip „Gathing AI“, „Verity“ ir „Corvus“. Tiesą sakant, kėlimas ir naudingas krovinys vis dėlto yra per daug reikalaujamas keturkampių, todėl jie greičiausiai netrukus nepažeis „Giraffe“ velėnos.

Tinkamas palyginimas yra automatizuotos saugojimo ir gavimo sistemos, kurias siūlo tokios įmonės kaip „Autostore“ ir „Kardex“. Jų sandariai supakuotus tinklelio sprendimus yra brangūs įdiegti, juos sunku taisyti ir paprastai yra mažiau lankstūs su atsargų dydžiais. Kita vertus, „Brightpick“ užsakymo skynimo sprendimas pasižymi AMRS, važiuojančiomis aplink ir iš tradicinių sandėlių lentynų atsargas.

„Bionichive“ siūlo dar vieną sprendimą savo kalmarų sistemų pavidalu, kuris važiuoja ant lentynos montuojamų takelių, kad būtų galima nuskaityti inventorių. „Amazon“ investavo į tą Izraelio robotikos startą 2022 m. Kaip savo pramoninio inovacijų fondo dalį.

Sparčiai automatiniame sandėlyje ir logistikos pasaulyje yra daug vietos įvairiems skirtingiems formų veiksniams ir sprendimams.

„BrightPick“ 2025 m. Išskyrė du pagrindinius klientus. E-komercijos mažmenininkas „Feed“ į „Feed“ įdarbins šešis žirafas kartu su 73 autopiceriais Kolorado objekte. Medicinos tiekimo įmonė „McGuff Company“ dislokuoja kuklesnius keturis žirafas ir vieną keliolika autopikatorių sandėlyje Kalifornijoje.

„BrightPick“ teigia, kad „Giraffe“/„Autopicker Combo“ leidžia 3 kartus padidinti rankinių, žmonių veiklos sandėlio tankį, tuo pačiu padvigubindamas savo esamą sprendimą.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -