Versle tvarumas ir aplinkos valdymas nebėra madingi žodžiai – dabar jie yra įtraukti į įstatymus. ES Įmonių tvarumo ataskaitų teikimo direktyva (CSRD) įsigaliojo 2023 m., pagal kurią didelės įmonės ir biržos bendrovės turi dalytis išsamia informacija apie savo poveikį tvarumui, kad būtų padidintas skaidrumas ir atskaitomybė. Ji taip pat taikoma ne ES įmonėms, kurios vykdo veiklą ES ir atitinka atskaitomybės kriterijus.
Tačiau, be teisinių reikalavimų, tyrimai rodo, kad tvari praktika ir aplinkosauginis sąmoningumas yra naudingi verslui. Viena apklausa parodė, kad pusė vartotojų yra pasirengę mokėti priemoką už produktus, pažymėtus kaip tvarūs, o kita parodė, kad daugiau nei trečdalis B2B klientų pakeistų tiekėjus, jei nebūtų patenkinti jų tvarumo poreikiai. O JK 52 % vartotojų prekės ženklo tvarumo praktiką tikrina „šiek tiek dažnai“ arba „labai dažnai“.
Šis požiūris atsispindi C lygio vadovų nuomonėje, kurie klientų lojalumą ir klientų įsitraukimą vertina kaip tvarumo pastangų įtraukimo naudą.
Verta pažvelgti į savo poveikį aplinkai platesnėje aplinkos, socialinio ir valdymo (ESG) sistemoje, nes poveikis aplinkai, socialinė atsakomybė ir valdymo praktika dažnai yra tarpusavyje susiję. Šie trys ramsčiai prisideda prie bendro įmonės atsparumo ir pelningumo, o tyrimai nuosekliai rodo, kad įmonės socialinės atsakomybės lygis yra susijęs su darbuotojų pasitenkinimu ir išlaikymu. Nors aplinkosaugos iniciatyvos gali nustelbti kitus ESG aspektus, žmogaus teisių, įvairovės ir skaidrumo svarstymai yra vienodai svarbūs.
Jei norite integruoti aplinkos, socialinį ir valdymą (ESG) į savo pagrindinę strategiją, pradėkite nuo supratimo, kur šiuo metu esate.