Shelby McFaddin, „Motley Fool Asset Management“ investicijų analitikė, kalbėjosi su „Quartz“ dėl naujausios mūsų „Smart Investing“ vaizdo įrašų serijos dalies.
Žiūrėkite aukščiau esantį interviu ir peržiūrėkite toliau pateiktą nuorašą, kuris buvo šiek tiek redaguotas, kad būtų ilgesnis ir aiškesnis.
ANDY MILLS (AM): „Motley Fool Asset Management“ efektyvumo 100 indeksas apima tokias kompanijas kaip „Netflix“, „Walmart“ ir „MasterCard“. Ar galite man pasakyti, kodėl šios įmonės išsiskiria?
SHELBY MCFADDIN (SM): Taip, tai iš tikrųjų priklauso nuo to, kodėl mes pavadinome produktą tuo, ką turime. Iš tikrųjų tai yra tai, ką jie daro su savo kapitalu ir kaip gali jį reinvestuoti, taip pat grąžinti jį akcininkams tokiu būdu, kuris apsaugotų juos nuo kai kurių iš šių nestabilesnių rinkų, jei norite. Taigi, kai žiūrime į NetflixWalmart (WMT) ir MasterCard (MA)tai visos trys įmonės, turinčios gana didelį laisvą pinigų srautą. Mes pasitikime jais tuo būdu, kaip jie reinvestuoja į verslą, nesvarbu, ar tai bus „Walmart“, kuris yra labiau orientuotas į dividendus, ar jei jis ir toliau mažais pirkimais ar pradės įvairias verslo įmones. Nesijaudinkite, kad jie turės didžiulį poveikį laisvų pinigų sumai, kurią jie galės grąžinti į akcijų vertę.
AM: „Netflix“. (NFLX) padarė pagrindą tiesioginiam sportui. Kiek tai reikšminga jų augimui ir su kokia rizika jie susidurs?
SM: Tikrai dar anksti pamatyti, ką tai reikš augimui, nes šiuo atveju mes vis dar bandome išsiaiškinti, ar jų įsitraukimas į sportą padidins pyragą, ar jie turi paimti pyrago gabalėlius iš kažkur kitur. Taigi dar anksti galima pamatyti, ką jis prisidės prie aukščiausios linijos. Tačiau vienas dalykas, kurį mes žinome, yra tai, kad jis ir toliau prisidės prie konkurencijos srautinio perdavimo erdvėje. Taigi žinant, kad „Netflix“ tikrai sustiprino savo pozicijas srautinio perdavimo srityje, apskritai jie yra geros formos. Jie nėra nauja įmonė su nauja įmone, tai gana subrendusi įmonė su nauja įmone.
Kitas dalykas, tai teoriškai turėtų sukelti apetitą kitoms sporto šakoms, kurios norėtų sulaukti daugiau žiūrovų. Taigi sporto šakos, kurios tradiciškai nebūtų transliuojamos, o gal tai yra kažkas tokio, kurią tiesiog reikia patekti į svetainę, jos dar nepasiekiamos jokiame tradiciniame transliavimo kanale. Tai skatina juos paversti sportu tuo, ką žmonės norėtų žiūrėti, nes dabar yra parduotuvių, kurios varžysis dėl prenumeratorių, o tai – daugiau žiūrovų. Taigi teoriškai ji turėtų šiek tiek formuoti rinką, kuri leistų jiems pasiimti daugiau tos rinkos.
AM: Kitas pasirinkimas yra „Walmart“. Kuo jie išsiskiria iš konkurentų?
SM: Tai tikrai sena vertybė, kai kalbama apie „Walmart“. Jie ir toliau rinko didesnes pajamas gaunančius vartotojus. Jie iš tikrųjų tiesiog paskelbė apie naują prekės ženklo atnaujinimą. Dabar, kai pažiūrėjau į abu dalykus, nepastebėjau didelio skirtumo, bet tikiu, kad jų rinkodaros komanda tiki, kad tai suteiks daug naudos. Ir iš tikrųjų tai, ką jie daro, yra užtikrinti, kad amerikiečiai turėtų tai, ko jiems reikia, bet kad jie taip pat galėtų gauti šiek tiek to, ko nori. Jie sumažina kainas, kai tik gali, ir tiesiog daro viską kuo prieinamesnį infliacinėje aplinkoje. Dabar akcijos yra šiek tiek turtingos mūsų kompetencijos ribose, bet mes neturime rūpesčių dėl valdymo. Mes neturime rūpesčių dėl operatoriaus. Mums nerūpi, kaip jie plečia savo tinklą, kokiu tempu jie atnaujina savo parduotuves. Jie netgi tobulina savo konkurenciją su „Walmart Plus“ produktu, todėl jaučiamės gerai dėl to, kaip įmonė valdoma ir kokią vertę ji ir toliau teiks amerikiečiams.
AM: Mačiau seną logotipą, naują logotipą ir jis atrodė šiek tiek kitaip. kas tai?
SM: Mano diplomas yra ekonomikos. Man nesiseka spalvų teorija, bet esu tikras, kad jie įdėjo kelis milijardus. Gal ne milijardus, bet jie įdėjo nemažą dalį. Turiu pasitikėti, kad jie žino, ką ten daro.
AM: Savo pastabose paminėjote Mastercard izoliaciją nuo infliacijos dėl jos vaidmens mokėjimo infrastruktūroje. Kaip ekonominiai neramumai gali paveikti jos veiklą?
SM: Kai galvojame apie Mastercardkai kurie pagrindiniai dalykai, į kuriuos žiūriu kiekvieną ketvirtį, bus jų bruto dolerio apimtisbet taip pat žiūriu į perjungimo operacijas. O kai galvojame apie bruto dolerio apimtį, kiek žmonės išleidžia? Galų gale, jie savo mokesčius vertina ne pagal realius išleistus dolerius, o pagal nominaliuosius dolerius. Taigi, kai viskas brangsta, tas mokestis lieka toks, žinote, jei tai procentas, jis bus toks pat. Taigi, jei vienas produktas kainuoja daugiau, tai tik ir toliau gaus daugiau pajamų.
Tada, kai mes taip pat galvojame apie operacijų, kurios atliekamos bėgiais, skaičių, jei manytume tą patį kaip apie bilietą – tai būtų, kiek tą dieną išleidote, palyginti su tuo, kiek kartų įėjote. sandoriai plečiami į kelis. Taigi vienas šimto dolerių sandoris dabar yra keturi su tokiais dalykais kaip „pirk dabar, mokėk vėliau“. Taigi, jei įvedate debeto arba kredito kortelę, vienam produktui ji keturis kartus perleidžiama, taigi tai daroma į priekį ir didėja jų matomų operacijų skaičius. Ir tai panašu su kai kuriais jų konkurentais. Kai galvojame apie infliacinę aplinką, suprantame, kad taip, daiktai kainuoja šiek tiek brangiau, bet taip pat suprantame, kad žmonės vis tiek turi juos pirkti ir kad jie nebūtinai grįš prie grynųjų vien todėl, kad daiktai brangūs. . Taigi tai nėra visiška izoliacija. Galite grįžti atgal ir pažvelgti į didžiulę finansų krizę ir pamatyti, kad jie juda aukštyn ir žemyn kartu su rinka, tačiau jie linkę gauti šiek tiek daugiau pagalvės.
AM: Ir yra tas laikotarpis, kai vartotojai dėl aplinkosaugos labiau renkasi kredito korteles.
SM: Ir tai bus pelningiau: mokėjimo tinklai pasirenka kredito korteles, o ne debeto korteles. Dabar gali būti taikomas kredito kortelių reguliavimas, per anksti pasakyti, tiesiog per anksti. Artėja administracijos pasikeitimas. Nežinome, kaip tai klostysis, bet apie tai kalbama jau daugelį metų. Nesu tikras. Bet vėlgi, Mastercard, mes jais pasitikime kaip operatoriais. Jie turi tikrai puikią sistemą, todėl nesitikėtume, kad jie bus mažiau pasirengę nei bet kas kitas, kuriam būtų taikomi tokie patys reglamentai.