Prabangios mados startuolis „The Floorr“ suteikia asmeniniams stilistams įrankius verslui plėsti


„The Floorr“ buvo pristatyta anksčiau šiais metais, siekdama išjudinti skaitmeninio stiliaus patirtį, suteikdama asmeniniams pirkėjams ir stilistams galimybę valdyti ir plėsti savo verslą vis labiau konkurencingoje aplinkoje. „The Floorr“, pasiekiama žiniatinklyje ir „iOS“ įrenginiuose, siūlo įrankius, skirtus vykdyti pardavimą, rengti pritaikytus stiliaus seansus, kurti nuotaikų lentas ir dalyvauti tekstiniuose arba balso pokalbiuose su klientais – visa tai vienoje vietoje.

Bendrovė neseniai pristatė naują stiliaus įrankį, pavadintą „Styling Sessions“, leidžiantį stilistams sukurti pilną aprangos išvaizdą naudojant produktus iš „The Floorr“ prekyvietės arba įkeliant vaizdus ar fotografuojant parduotuvėje esančias prekes savo telefonuose.

Be to, „The Floorr“ ketvirtadienį oficialiai paskelbė apie savo 1,7 mln. Tabayer.

Stiliaus seansų funkcija
Vaizdo kreditai: „App Store“ ekrano kopija

Nuo tada, kai 2000 m. pradėjo savo karjerą Harrods pardavimų asistente, o vėliau perėjo į Net-a-Porter asmeninio apsipirkimo tarnybos lyderio vaidmenį, įkūrėja Lupe Puerta matė vis didėjančią prabangos prekių ženklų tendenciją diegti skaitmenines platformas, kad pagerintų individualų apsipirkimą. – viena stiliaus patirtis.

Virtualios konsultacijos ir internetinės stiliaus paslaugos šiais laikais yra įprastos. Pavyzdžiui, tokios įmonės kaip „Next Level Wardrobe“, „Thread“ ir „Wishi“, be kita ko, siūlo skaitmenines mados paslaugas. Jau nekalbant apie tai, kad didėjantis virtualių bandymų technologijų, dirbtinio intelekto stiliaus asistentų ir prenumeratos dėžučių (Stitch Fix, Wantable ir DailyLook) populiarumas žymiai palengvina kuruojamų išvaizdų paiešką.

Lupė Puerta
Vaizdo kreditai: „The Floorr“.

Tačiau skaitmeniniai sprendimai asmeniniams stilistams, ypač laisvai samdomiems darbuotojams, išlieka gana riboti. „Norėjau sukurti tai, ko reikia mano bendruomenei – programėlę [helping] asmeniniai pirkėjai turi įrankius, kad galėtų būti tikrai judrūs ir kurti gražų turinį vienoje vietoje bei akimirksniu bendrauti su klientais“, – „TechCrunch“ pasakojo Puerta. „Užuot kūrę PDF failus, siuntę ekrano kopijas per WhatsApp ar el. [The Floorr] viskas yra centralizuota vienoje vietoje ir suteikia jiems prieigą prie savo verslo ir analizės, todėl jie gali būti verslesni.

Kitas platformoje pasiekiamas įrankis yra stilistams skirta pardavimo prietaisų skydelis, kuriame rodoma analizė, pvz., bendras paspaudimų skaičius, užsakymai, parduotos prekės ir savaitės / mėnesio uždarbis.

Stilistai ir jų klientai turi prieigą prie plataus prabangos prekių pasirinkimo, nes bendradarbiauja su aukščiausios klasės mažmenininkais, tokiais kaip Bergdorf Goodman, Browns, Chloé, Farfetch, Neiman Marcus, Net-a-Porter, Saks ir SSense. Bendrovė ir toliau plečia sąrašą, neseniai įtraukdama pigesnius mažmenininkus, tokius kaip Aldo ir Zara.

Pažymėtina, kad asmeniniai pirkėjai gauna 80% komisinių nuo pardavimo, o „The Floorr“ – 20%. Tai yra daugiau nei apskaičiuota asmeninių pirkėjų uždirbama įprastomis mažmeninės prekybos sąlygomis, o tai skiriasi priklausomai nuo to, ko klausiate (ir kokie produktai parduodami). Vidutinis mažmeninės prekybos komisinis dydis už drabužius yra maždaug 15%. Tačiau prabangos mados tarifas greičiausiai yra mažesnis.

Puerta teigė, kad, remdamasi savo patirtimi: „Tradicinėje vidinio prekės ženklo / kelių prekių ženklų mažmeninės prekybos aplinkoje asmeniniai pirkėjai ir su klientais susiduriantys darbuotojai uždirba bazinį atlyginimą, kuris skirsis priklausomai nuo jų darbo stažo. Jie taip pat gali uždirbti komisinius, kurie greičiausiai bus nuo 0,5% iki 2,5% ir vėl priklausys nuo jų darbo stažo ir pardavimų sumos, kurią jie generuoja kiekvieną mėnesį.

Iki šiol bendrovė pritraukė 200 asmeninių pirkėjų.

Kalbant apie vartotoją, „The Floorr“ padeda prabangios mados skonį pamėgusiems klientams (ir turintiems jai pasimėgauti turinčių finansinių išteklių) susisiekti su stilistu, kad galėtų nuotoliniu būdu tvarkyti savo apsipirkimo poreikius, todėl nebereikia asmeninių susitikimų. Klientai turi būti asmeniškai pakviesti stilisto, kad galėtų naudoti į klientą orientuotą programėlę.

„The Floorr“ klientus sudaro verslo profesionalai ir Holivudo įžymybės. Pasak bendrovės, vidutinė užsakymo vertė yra 2500 USD. Puerta pažymėjo, kad didžiausias šio mėnesio užsakymas buvo 130 000 USD.

2024 metų pabaigoje planuojama išleisti programėlės Android versiją, o artimiausiu metu kompanija taip pat planuoja pristatyti vaizdo pokalbių galimybes.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -