Remiantis informacija, paimta iš WARN pranešimų ir įmonės šaltinių, buvo atleista apie 550 autonominių transporto priemonių įmonės „Motional“ darbuotojų.
Anksčiau šią savaitę „TechCrunch“ pranešė, kad „Motional“ pristabdo komercines operacijas ir atideda planus pradėti teikti robotaksi paslaugą su naujos kartos „Hyundai Ioniq 5“ robotaksi iki 2026 m., nes vyksta restruktūrizavimas. Dabar turime daugiau aiškumo, kaip giliai yra pjūviai.
„Motional“ darbuotojas, kalbėjęs su „TechCrunch“, norėdamas likti anonimiškas, sakė, kad nukentėjo kiekviena komanda, o aukšto lygio išvyko, įskaitant bendrovės vyriausiąjį operatyvinį pareigūną Abe Ghabra.
Šaltinis sakė, kad techninių programų valdymo komanda, kuri užsiima autonomija ir debesų operacijomis, buvo sumažinta nuo 44 iki 19. „Milpitas“ biuras Silicio slėnyje, kuriame veikė „Motional“ skaičiavimo projektavimo komandos padalinys, taip pat yra likviduojamas, patvirtino du šaltiniai. Šaltiniai taip pat patvirtino, kad didelio našumo skaičiavimo komanda buvo pašalinta, įskaitant jos direktorių Davidą Fermorą. Pasak šaltinių, taip pat likviduojamas Venecijos biuras Los Andžele, kuris buvo nedidelis operacijų ir komercinis centras, teikiantis pristatymus Uber Eats.
„TechCrunch“ taip pat sužinojo, kad „Motional“ nuotolinės transporto priemonės pagalbos platformos komanda buvo smarkiai sumažinta. Taip pat nukentėjo darbuotojai, dirbę produktų, saugos, kibernetinio saugumo ir teisinėse komandose. Pareiškime bendrovė pažymėjo, kad visos verslo funkcijos buvo sumažintos darbuotojų.
Pagal šią savaitę Pensilvanijos darbo ir pramonės departamentui pateiktą WARN pranešimą, maždaug 145 atleisti darbuotojai atvyko iš Pitsburgo. Pasak šaltinio, susipažinusio su šiuo klausimu, dauguma Pitsburgo darbuotojų dirbo su programine įranga. Remiantis WARN pranešimu, pateiktu Nevadoje, dar 129 darbuotojai atvyko iš „Motional“ Las Vegaso komandos. „Motional's Vegas“ darbuotojus sudaro nuotolinės transporto priemonių pagalbos komandos, transporto priemonių operatoriai ir bandymai. „Motional“ taip pat buvo bandoma Kalifornijoje, Nevadoje ir Masačusetse, tačiau šiose valstijose dar nepateikti įspėjimai apie įspėjimą.
Vienas šaltinis teigė, kad autonomijos ir infrastruktūros programinės įrangos komandos nebuvo paveiktos. Vis dėlto „Motional“ liko mažesnė darbo jėga, kuri padėtų tobulinti pagrindines technologijas ir verslo modelį, kartu išlaikant ribotą kapitalą.
Vienas iš „Motional“ šaltinių „TechCrunch“ sakė, kad bendrovė turi daug patobulinti savo technologijas. Iki šios savaitės „Motional“ vykdė robotaksi važiavimus Las Vegase „Uber“ ir „Lyft“ tinkluose ir pristatydavo „Uber Eats“ klientams Santa Monikoje. Visą laiką prie vairo sėdėjo žmogaus saugos operatorius, be to, keleivio sėdynėje dirbo specialistas, kuris rankiniu būdu užregistravo visas problemas. Tuo tarpu pagrindinės „Motional“ varžybos „Waymo“ siūlo visiškai autonominius pasivažinėjimus Phoenix, San Franciske ir Los Andžele.
„Motional“ nekomentavo jokios šio straipsnio specifikos, tačiau pasiūlė tokį teiginį: „Atnaujinome savo strateginį planą, kad sutelktume išteklius į tolesnį pagrindinių be vairuotojų technologijos kūrimą ir apibendrinimą, tuo pačiu sumažindami trumpalaikę komercinę veiklą. dislokavimo ir pagalbinės veiklos. Ši atnaujinta strategija reikalauja supaprastinti mūsų komandas, todėl sumažės visų verslo funkcijų darbuotojų. „Motional“ paliekantys komandos nariai nuoširdžiai vertiname jų indėlį siekiant mūsų tikslų.
„Hyundai“ investicija
Iš pradžių „Motional“ buvo 4 mlrd. USD vertės bendros „Hyundai“ ir automobilių tiekėjo „Aptiv“ įmonės produktas. Bendrovės ateitis buvo suabejota šių metų pradžioje, kai „Aptiv“ paskelbė apie planus sumažinti savo nuosavybės dalį ir nebeskirti kapitalo įmonei dėl didelių robotaksi verslo komercializavimo sąnaudų ir ilgo kelio iki pelno. „Aptiv“ tikisi sumažinti savo akcijų dalį „Motion“ nuo 50 % kovo 31 d. iki maždaug 15 %, likusią kontrolės dalį palikdama Hyundai.
Prieš savaitę „Hyundai“ išleido „Motional“ 475 mln. Tai yra po trumpalaikės paskolos, kurią Motion užtikrino kovo mėn. kaip atsarginę priemonę šiai kitai investicijai, kad galėtų nusipirkti šiek tiek laiko po to, kai prieš porą savaičių buvo atleista 5 % darbuotojų.
Atleidimai iš „Motional“ yra iššūkių autonominių transporto priemonių pramonėje ženklas, nes vis mažiau kompanijų gali ir toliau išleisti milijardus dolerių technologijai, kuri toli gražu nėra paruošta geriausiu laiku ir dar labiau nutolusi nuo pelno.
Daugiau informacijos apie išeitinę
Vienas atleistas darbuotojas „TechCrunch“ pranešė, kad nukentėjusieji ir toliau gaus atlyginimą 10 savaičių, o paskutinė jų darbo diena – liepos 6 d. Atleisti darbuotojai, o ne vienkartinė išmoka, gaus „sodo atostogas“. Jie bus mokami kas dvi savaites kaip įprastas darbo užmokestis, atsižvelgiant į „TechCrunch“ peržiūrėtą čiuožyklą.
Darbuotojai taip pat gaus papildomą 28,5% premiją, be 20% premijos, kurią jie gavo kovo mėnesį.
„Motional“ paprašė darbuotojų įspėti įmonę, jei jie susiras naują darbą iki liepos 6 d., kad „išvengtų darbo vietų sutapimo“.
Darbuotojams, turintiems nuosavybės teisę į 2024 m. kovo mėn., išmokėti nebus galima iš karto, nes „Motional“ vis dar laukia įvertinimo, kad nustatytų naują akcijų kainą.
Pataisymas: Informacija apie tam tikrus išeitinės išmokos aspektus, konkrečiai premijos suma buvo neteisingai nurodyta kaip tik 28,5%, nors iš tikrųjų tai buvo papildomi 28,5%.
Atnaujinimas: šis straipsnis buvo atnaujintas, įtraukiant informaciją iš WARN pranešimo, pateikto Nevadoje.
Šis straipsnis iš pradžių buvo paskelbtas 2024 m. gegužės 10 d., 16:30 PT.