0

Senatoriai ragina „Synapse“ savininkus, partnerius ir rizikos kapitalo rėmėjus atkurti klientų prieigą prie savo pinigų


Grupė senatorių susivienijo, kad ragintų „Synapse“ savininkus ir bankų bei „fintech“ partnerius „nedelsiant atkurti klientų prieigą prie savo pinigų“. Vykdydami savo reikalavimus, senatoriai apkaltino ir bendrovės partnerius, ir investuotojus atsakingus už klientų lėšų trūkumą.

Pirmadienį viešai paskelbtame laiške JAV senatorius Sherrodas Brownas (D-OH), Senato bankininkystės, būsto ir miestų reikalų komiteto pirmininkas, kartu su senatoriais Ronu Wydenu (D-OR), Tammy Baldwin (D-WI) , ir Johnas Fettermanas (D-PA) atkreipė dėmesį, kad įmonių, kurios bendradarbiauja su bankininkystės kaip paslaugos startuoliu „Synapse“, klientai negalėjo pasiekti savo pinigų nuo gegužės vidurio.

Laiškas buvo skirtas W. Scottui Staffordui, „Evolve Bank & Trust“ prezidentui ir generaliniam direktoriui, tačiau buvo išsiųstas ir stambiems investuotojams į „Synapse“, taip pat pagrindiniam bendrovės bankui ir „fintech“ partneriams. Tarp gavėjų yra buvęs „Synapse“ generalinis direktorius Sankaetas Pathakas; rizikos įmonių Andreessen Horowitz, Core Innovation Capital ir Trinity Ventures; Amerikos bankas; AMG National Trust; Trust and Lineage Bank; ir fintech kompanijos Copper, Juno, Mercury, Yieldstreet ir Yotta.

San Franciske įsikūrusi „Synapse“ teikė paslaugą, kuri leido kitiems (daugiausia „fintech“) įtraukti bankines paslaugas į savo pasiūlymus. Pavyzdžiui, programinės įrangos tiekėjas, kuris specializuojasi atlyginimų apskaičiavime 1099 įmonėms, kuriose dirba daug rangovų, naudojo „Synapse“, kad suteiktų momentinio mokėjimo funkciją; kiti jį naudojo siūlydami specializuotas kredito / debeto korteles. Iki praėjusių metų ji teikė tokias paslaugas kaip tarpininkas tarp bankininkystės partnerio „Evolve Bank & Trust“ ir verslo bankininkystės startuolio „Mercury“, kol „Evolve“ ir „Mercury“ nusprendė bendradarbiauti tiesiogiai tarpusavyje ir atsisakė „Synapse“ kaip tarpininko.

„Synapse“ per savo gyvavimo laikotarpį iš viso surinko šiek tiek daugiau nei 50 mln. USD rizikos kapitalo, įskaitant 2019 m. 33 mln. USD B serijos padidinimą, kuriam vadovavo Andreessen Horowitz Angela Strange. 2023 m. startuolis susvyravo dėl atleidimo iš darbo, o šių metų balandį pateikė prašymą dėl 11 skyriaus, tikėdamasis parduoti savo turtą už 9,7 mln. Bet TabaPay ėjo. Ne iki galo aišku kodėl. „Synapse“ daug kaltino „Evolve“ ir „Mercury“, kurie abu pakėlė rankas ir pasakė „TechCrunch“, kad nėra atsakingi. „Synapse“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Sankaet Pathak nebeatsako į mūsų prašymus komentuoti.

Dėl to „Synapse“ buvo spaudžiama gegužę pateikti bankroto bylą pagal 7 skyrių ir visiškai likviduoti savo verslą. Nuo to laiko klientai buvo užšaldyti.

Vyriausybės pareigūnai lengvai nepaleido fintech partnerių, motyvuodami juos dėl jų vaidmens šioje situacijoje.

Savo laiške senatoriai teigė, kad visų įvairių žaidėjų, įskaitant juos rėmusius rizikos kapitalo įmones, pareiga yra „užtikrinti galutinio vartotojo lėšų saugumą ir prieinamumą“.

Jie paragino juos visus bendrai dirbti kartu, kad nedelsiant būtų prieinami visi klientų indėliai, šiuo metu įšaldyti dėl Synapse bankroto.

Konkrečiai jie rašė: „Kiekvienas iš jūsų yra atsakingas už klientus, kurių sąskaitos buvo užšaldytos. Į vartotojus orientuotos „fintech“ įmonės pardavinėjo savo produktus visuomenei kaip saugias ir patikimas alternatyvas bankams. Dėl šių pažadų vartotojai priėmė savo produktus ir įnešė indėlius per savo programas ir svetaines. Rizikos kapitalo įmonės finansavo „Synapse“ reikalaudamos tinkamos vartotojų apsaugos kontrolės. Jie turėjo pelno, o Synapse save vadino patikimu finansinės infrastruktūros teikėju. Tačiau jiems nepavyko užtikrinti, kad „Synapse“ galėtų vykdyti savo įsipareigojimus. Bankai prisijungė prie Synapse, siekdami rasti naujų pajamų šaltinių. Šios partnerystės leido „Synapse“ parduoti paslaugas, kurias galiausiai teikia bankai.

Senatoriai taip pat išreiškė susirūpinimą ir yra sunerimę dėl „galimo 65–96 mln. USD trūkumo tarp to, ką vartotojai yra skolingi, ir lėšų, kurias jų vardu laiko „Synapse“ bankai partneriai“, pavadindami tai „ir labai nerimą keliančiu, ir visiškai nepriimtinu“.

Jie pridūrė: „Atėjus laikui išsiaiškinsime, kas galiausiai atsakingas už šią netvarką, tačiau kol kas pirmenybė turi būti teikiama vartotojų prieigos prie visi savo pinigų“.

Savo laiške senatoriai taip pat pabrėžė visą bankininkystės kaip paslaugos modelį, sakydami, kad „Synapse“ bankrotas „atskleidė būdingus šio trišalio verslo modelio trūkumus ir paskatino darbščius amerikiečius ir mažas įmones sunaikinti. atimta prieiga prie savo pinigų“.

Praėjusi savaitė bankininkystės kaip paslaugos pasaulyje buvo kupina dramos. Birželio 26 d. „Evolve Bank“ paskelbė, kad tapo kibernetinės atakos ir duomenų pažeidimo auka, kurie galėjo turėti įtakos ir jo įmonėms partnerėms. Pasak bendrovės, incidentas buvo susijęs su „kai kurių Evolve mažmeninių bankų klientų ir finansinių technologijų partnerių klientų duomenimis ir asmenine informacija“, pvz., „Affirm“, „Mercury“, „Bilt“, „Alloy“ ir „Stripe“. Birželio 29 d. „fintech“ įmonė „Wise“ paskelbė, kad kai kurie jos klientų asmeniniai duomenys galėjo būti pavogti dėl duomenų saugumo pažeidimo. Taip pat praėjusią savaitę „Thread Bank“ – populiarus „BaaS“ startuolių, tokių kaip „Unit“ partneris, FDIC nukentėjo nuo priverstinio vykdymo veiksmų. Pažymėtina, kad „Thread“ išduotas nurodymas, kaip pažymėjo leidinys „Paymnts“, „yra unikalus tuo, kad jame aiškiai iškviečiamos banko bankininkystės kaip paslauga (BaaS) ir Paskolos kaip paslauga (LaaS) programos.

„TechCrunch“ susisiekė su „Evolve Bank“ ir buvusiu „Synapse“ generaliniu direktoriumi Sankaetu Pathaku dėl komentarų. Evolve komentuoti atsisakė.

Norite gauti daugiau „fintech“ naujienų? Prisiregistruokite prie „TechCrunch Fintech“. čia.

Norite susisiekti su patarimu? Rašykite man el. laišką adresu maryann@techcrunch.com arba atsiųskite man pranešimą „Signal“ numeriu 408.204.3036. Taip pat galite išsiųsti pranešimą visai „TechCrunch“ komandai adresu tips@techcrunch.com. Norėdami užtikrinti saugesnį ryšį, spustelėkite čia norėdami susisiekti su mumiskuri apima SecureDrop (instrukcijos čia) ir nuorodos į šifruotas pranešimų siuntimo programas.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -