Indijos logistikos įmonė „Delhivery“ viešai užginčijo konkurento „Ecom Express“ pirminio viešo siūlymo prospekto projekte pateiktų metrikų tikslumą, o tai yra reta konfrontacija prieš pastarojo debiutą rinkoje.
„Delhivery“, kurią remia „SoftBank“ ir jau įtraukta į viešumą, teigia, kad „Ecom Express“ netiksliai pavaizdavo „Delhivery“ verslo rodiklius, kai palygino savo IPO paraiškas.
Praėjusį mėnesį „Ecom Express“ pateiktame 442 puslapių prospekto projekte (PDF) teigiama, kad startuolis per fiskalinius metus, pasibaigusius 2024 m. kovo mėn., išsiuntė 514,41 mln. pakuočių, o „Delhivery“ per tą patį laikotarpį išsiuntė 740 mln.
Delhivery teigė, kad penktadienį biržoms pateiktame dokumente šis palyginimas yra klaidingas, ir tvirtino, kad tai, ką ji laiko viena siunta, konkurentai skaičiuoja kaip dvi, o tai rodo, kad „Ecom Express“ apimtis gali būti išpūsta. (Delhivery teigia, kad jos konkurentai grąžintą užsakymą laiko dviem siuntomis.)
Delhivery toliau ginčija „Ecom Express“ kainos už siuntą (CPS) skaičiavimus, nurodydama apskaitos metodų skirtumus ir tariamai išpūstus siuntos skaičius.
„SoftBank“ remiama įmonė taip pat nurodė, kad „Ecom Express“ teiginys, kad jis siūlo savo paslaugas 27 000 pašto kodų, nėra tikslus, nes Indija turi mažiau nei 19 000 unikalių pašto kodų.
Šis viešas ginčas kilo praėjus mažiau nei mėnesiui po to, kai „Ecom Express“, kurios rėmėjai yra Warburg Pincus, „Partners Group“ ir „British International Investment“, pateikė IPO, kuriuo siekiama surinkti 310 mln.
„Delhivery“ taip pat suabejojo „Ecom Express“ paslaugų EBITDA ir įmonių sąnaudų pristatymu, nurodydama, kad prospekte trūksta nuoseklių šių rodiklių apibrėžimų.
„Ecom Express“ iš karto neatsakė į prašymą pakomentuoti.
Tai besivystanti istorija. Dar reikia sekti.