Tezi kuria AI agentą, skirtą samdyti vadybininkus


Dirbtinio intelekto agentai šiuo metu yra labai populiarūs, o „Tezi“, ankstyvosios stadijos startuolis, dirba prie tokio, kad padėtų personalo komandoms rasti tinkamiausius kandidatus į darbo vietą. Startuolis teigia, kad šis robotas peržiūrės gyvenimo aprašymus, kad surastų tuos, kurie atitiktų įdarbinimo kriterijus, suras laiko įdarbintojo kalendoriuje pokalbiui surengti ir išsiųs kandidatui el. laišką.

Šiandien bendrovė paskelbė apie 9 mln.

Šiuo metu jie tik šią savaitę pristato alfa produktą su saujele dizaino klientų, tačiau tokia vizija, pasak generalinio direktoriaus ir įkūrėjo Raghavendra Prabhu. Jis pripažino, kad HR jau kurį laiką naudoja automatizuotą gyvenimo aprašymo patikrinimą, tačiau Tezi įžvelgė galimybę su naujos kartos didelių kalbų modeliais (LLM) sukurti sudėtingesnį personalo įdarbinimo įrankį.

„Manau, kad tai samprotavimų ir natūralios kalbos derinys, kuris, mūsų manymu, suteikė mums galimybę sukurti kažką labai, labai skirtingo nuo to, kas istoriškai buvo padaryta naudojant programinę įrangą šioje erdvėje“, – sakė jis.

Jo įkūrėjas ir COO Jasonas Jamesas sako, kad esami įrankiai, jo nuomone, nėra pakankamai toli. „Tarkime, jūs gaunate tūkstantį prašymų dėl darbo. AI ar ML arba algoritmai praeityje būtų gerai sakydami, kad šie gyvenimo aprašymai yra labai geri“, – sakė jis. „Tačiau žmogui vis tiek reikia siųsti el. laiškus, planuoti interviu ir visa tai. Ir tai, kas dabar įmanoma, yra visapusiška darbo eiga, o ne tik pagrindinis reitingavimas.

Steigėjai pripažino, kad šiame etape žmonės turi išlikti įsitraukę į procesą ir tikimasi, kad tobulėjant modeliams jis bus visiškai automatizuotas. Be to, kandidatų, kurie atsiras po bet kokios darbo paieškos, skaičius priklausys nuo raginimų ir darbo aprašymų kokybės.

Tezi sąsaja, rodanti HR botą, bendraujantį su įdarbintoju.

Nors jie supranta, kad automatizavimas gali sukelti šališkumą, jie stengiasi tai kiek įmanoma sumažinti. Žvelgiant iš jų perspektyvos, jie atsižvelgia į bet kokius įdarbinimo vadovo pateiktus duomenis ir objektyviai vertina tai, palyginti su gyvenimo aprašymais. Jie negali kontroliuoti, kaip atrodo įvestis, bet sako, kad stengiasi sumažinti šališkumą.

„Jei darote prielaidą, kad darbdavys yra šališkas, šiuo metu mes nesugebėsime to išvengti. Tai, ką darysime iš savo pusės, yra apsisaugoti nuo bet kokio šališkumo į mišinį naudodami algoritmines priemones“, – sakė Jamesas. Jie vengia žiūrėti į istorinius samdymo modelius. Jie nori, kad modeliai atitiktų įgūdžius ir kitus samdos vadovo nustatytus kriterijus.

Jie apmokė savo modelius 250 milijonų profilių, kuriuos licencijavo iš duomenų teikėjų, ir iki šiol dirbo su OpenAI ir Anthropic modeliais ir derino juos pagal savo samdymo reikalavimus.

Įmonė tik pradeda veiklą. Jis pradėjo veikti šių metų pradžioje. Jie pradeda dirbti su 15–20 dizaino klientų ir tikimasi, kad jie išspręs visas problemas ir vėliau šiais metais pasieks platesnį beta versijos platinimą.

9 milijonų dolerių vertės sėklą vadovavo 8VC ir Audacious Ventures, dalyvaujant Liquid 2, Afore, Prime Set, South Park Commons ir pramonės angelams.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -