„Walmart“ optimizuoja mažmeninės prekybos strategijas tarptautiniu mastu


©iStock / Nuthawut Somsuk

Pradėjęs „Walmart Luminate“ – visapusišką duomenų analizės produktų rinkinį, „Walmart“ sėkmingai padėjo optimizuoti mažmeninės prekybos strategijas – nuo ​​produktų asortimento iki produktų kūrimo – suvienodindama sąlygas visų dydžių tiekėjams.

Šiandien 90 % didžiausių Walmart tiekėjų užsiregistravo Walmart Luminate Charter prenumeratai, o kai kurie jų mažesni tiekėjai sudaro maždaug 50 % visų mūsų prenumeratų.

Tai, kas prasidėjo kaip maža, bet atsidavusi komanda, peraugo į klestintį komercinį verslą, turintį tarptautinį mastą ir dar daugiau galimybių kurti ilgalaikę vertę savo klientams.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -