Net kai patraukėte klientų dėmesį ir jie suprato jūsų vertę, turite užtikrinti, kad nuolat generuojate pardavimą. Priešingu atveju naujos mažos įmonės rizikuoja tapti patenkintos. Jei pastebite, kad jūsų pokalbių rodiklis žemas, nesate vieni: vidutinis krepšelio atsisakymo rodiklis pagal „SaleCycle“ duomenis yra didesnis nei 80%.
Deja, elektroninės prekybos įmonės neturi naudos iš gerai apmokytų pardavimų darbuotojų, galinčių pritaikyti pardavimo strategijas kiekvienam naujam klientui. Vietoj to, elektroninės prekybos įmonės turi pasikliauti turinio rinkodaros strategijomis ir svetainių dizainu, kad priviliotų klientus pirkti.
Iš pažiūros nedideli veiksniai, pvz., operacijos žingsnių skaičius arba pristatymo informacijos perdavimas klientams, gali drastiškai padidinti krepšelio atsisakymo rodiklius. Jei pastebite daug svetainės srauto ar produktų peržiūrų, bet maži pardavimai, pabandykite supaprastinti procesą arba paaiškinti būsimus veiksmus, kurių klientai gali tikėtis.
Jei dirbate elektroninės prekybos verslu, naudojate nusistovėjusią platformą, pvz., „Amazon“ ar „eBay“, akivaizdu, kad jūs mažiau tiesiogiai valdote operacijų kanalus. Tačiau vis tiek galite pakoreguoti savo produktų aprašymus, kad jie būtų patrauklesni klientams, ir optimizuoti savo parduotuvę pagal platformą, kurioje naudojatės.