„Amazon“ tarptautinio pardavimo patarimai: kaip optimizuoti savo pasiūlymą


Dropshipping yra verslo modelis be atsargų, kai mažmenininkas parduoda klientams neturėdamas jokio fizinio produkto. Vietoj to, kai klientas pateikia užsakymą, informacija siunčiama jūsų tiekėjui, kuris išsiunčia produktą tiesiai klientui, naudodamas jūsų verslo siuntimo etiketes.

Todėl jūs esate atsakingi tik už rinkodarą ir komunikaciją su klientais. Šis pardavimo internetu modelis idealiai tinka įmonėms, besiplečiančioms visame pasaulyje, nes jį pigu nustatyti naudojant paprastesnį tiekimo grandinės valdymą, o tai reiškia, kad verslas turi daugiau pinigų.

Platforma leidžia dropshipping, tačiau reikia laikytis Amazon politikos priemonių dropshipping srityje. Tai apima:

  • Visuose produktų lapeliuose, sąskaitose faktūrose ir pakuotėse nurodyti save kaip savo produktų pardavėją
  • Pašalinkite visas etiketes ir informaciją, gautą iš tiekėjo
  • Atsakingas už prekių grąžinimą ir defektus
  • Visų kitų „Amazon“ pardavėjo politikos nuostatų laikymasis
  • Nepirkti iš kito mažmenininko ir pristatyti jų prekes savo klientams

Jei norite pasinaudoti plataus „Amazon“ pasiekiamumo privalumais, nesijaudindami dėl sudėtingų tiekimo grandinių, apsvarstykite galimybę pasirinkti „dropshipping“ verslo modelį. Pavyzdžiui, susikurkite paskyrą AliExpress, suraskite norimus parduoti produktus, įtraukite sąrašą į savo Amazon puslapį ir pradėkite pardavimą.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -