Šioje istorijoje
Jau daugelį metų Tesla išdidžiai demonstruoja savo pažangiuosius Vairuotojo pagalbos sistema, pilnas savarankiškas vairavimastai yra tikras sandoris. Teigiama, kad sistema gali valdyti eismą, valdyti važiavimą greitkeliu ir ne kartą tvirtino, kad tai vairavimo ateitis, nepaisant avarijų, susidūrimų skaičiaus ir net mirčių, susijusių su sistemos montavimu. Dabar naujame tyrime buvo nagrinėjama tik kiek sistema iš tikrųjų gali nuvažiuoti kol prireiks žmogaus pagalbos, ir tai nėra labai toli.
Automobilių tyrimų bendrovė AMCI Testing norėjo išsiaiškinti, kur yra visiško savarankiško vairavimo ribos, todėl ji nusprendė įveikti daugiau nei 1000 mylių Kalifornijos gatvėmis. praneša Ars Technica. Važiuojant jo tyrinėtojams teko daugiau nei 75 kartus perimti vairą iš „Tesla“ sistemos.
Saugūs vairuotojai, važiuojantys Teslas su pilnu savarankišku varikliu turėjo perimti automobilio valdymą beveik kas 13 mylių, praneša „Ars Technica“, dėl įvažiavimų degant raudonoms šviesoms ir kai kuriais atvejais į kitą pusę atvažiuojančių automobilių. Kaip praneša svetainė:
Pavojingas elgesys, su kuriuo susidūrė AMCI, buvo važiavimas per raudoną šviesą ir vingiuotame kelyje įvažiavimas į priešpriešinio eismo juostą, o kitas automobilis važiavo Teslos link. Dar blogiau tai, kad FSD elgesys pasirodė nenuspėjamas – galbūt Teslos pasitikėjimo tikimybine juodąja dėže, kuri yra mašininis mokymasis, pasekmė?
„Neįmanoma žinoti, ar tai yra skaičiavimo galios trūkumas, buferio problema, kai automobilis „atsilieka“ nuo skaičiavimų, ar kokia nors smulki aplinkinių vertinimo detalė. Šios nesėkmės yra pačios klastingiausios. Tačiau pasitaiko ir nuolatinių gedimų dėl paprasto programavimo nepakankamumo, pvz., tik pradedančios juostos pakeitimas greitkelio išvažiavime likus vos dešimtajai mylios iki paties išvažiavimo, o tai trukdo sistemai ir kelia abejonių dėl bendros bazinio programavimo kokybės“, – sakė Mangiamelė. pasakė.
Šie Autopiloto ir FSD trūkumai buvo gerai dokumentuoti, o savininkai pranešė, kad jų Teslas neatpažino. viskas nuo geležinkelio pervažų į stovėjo policijos automobiliai. Kai kuriais atvejais FSD problemos, kai reikia atpažinti kliūtis ir pavojus kelyje, sukėlė avarijas.
Tačiau AMCI nori atkreipti dėmesį, kiek toli sistema nuėjo per pastaruosius metus, kaip praneša Electrek. Tyrimų įmonė teigė, kad kiekvieną, pirmą kartą įsėdusį į FSD palaikantį Tesla, iš pirmo įspūdžio tikrai apims „baimės jausmas“, o tai vėliau gali sukelti problemų, kaip praneša Electrek:
Guy Mangiamele, AMCI testavimo direktorius, paaiškina: „Neabejotina, kad FSD 12.5.1 yra įspūdingas dėl daugybės į žmones panašių reakcijų, ypač fotoaparatų sistemose. Tačiau atrodo, kad jos neklystamumas per pirmąsias penkias FSD operacijos minutes sukelia baimę, kuri neišvengiamai veda į pavojingą pasitenkinimą.
Kai vairuotojai dirba su įjungtu FSD, važiuoti suspaudus rankas ar nutolus nuo vairo yra nepaprastai pavojinga. Kaip matysite vaizdo įrašuose, svarbiausi FSD klaidingo skaičiavimo momentai yra sekundės dalies įvykiai, kuriuos pagauti turi net profesionalūs vairuotojai, dirbantys su bandomuoju požiūriu.
Tie klaidingi skaičiavimai pasitaiko visiems, nesvarbu, ar jie būtų visiškai apmokyti bandytojai, ar paprasti žmonės, tiesiog užsiimantys savo kasdiene veikla. Ir nors AMCI mielai pasidalino kiek kartų buvo priverstas perimti vairą„Tesla“ nebuvo toks ryžtingas, kai tikrieji „Tesla“ savininkai įsikiša ir perima savo „Tesla“ valdymą.
Šio straipsnio versija iš pradžių pasirodė Jalopnik.