©iStock/ake1150sb |
Azijos ir Ramiojo vandenyno CPG tarptautinis augimas yra svarbesnis nei bet kada anksčiau dėl bręstančių vidaus rinkų. Laimei, augantis Azijos kultūros populiarumas padidina jų sėkmės galimybes.
Lėtėjant vidaus rinkų augimui, Azijos įmonės turi plėstis tarptautiniu mastu, kad klestėtų. Jie taip pat kovoja su daugybe strateginių klausimų, įskaitant:
- Į kokias rinkas turėtume patekti pirmiausia?
- Į kuriuos vartotojų segmentus turėtume nukreipti?
- Ar turėtume veikti kaip kategorijos ardytojas, ar „žaisti pagal užsienio rinkos taisykles“?
- Ar turėtume skatinti augimą organiškai, ar neorganiškai per susijungimus ir įsigijimus?
„Bain & Company“ siūlo keletą būdų, kaip pasiekti sėkmę, remdamasi ilgamete patirtimi dirbant su pirmaujančiais Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono FMCG, kurių pagrindinė būstinė yra tarptautinės plėtros srityje.