Įprasta verslo išmintis, kad kuo didesnis, tuo geriau, o galimybė plėsti mastelį yra esminis įmonės sėkmės elementas. Tačiau mastelio keitimo koncepcijoje yra trūkumas, nors jį gali būti sunku suformuluoti. Daugelis mūsų idėjų apie mastelį remiasi pagrindinėmis ekonominėmis idėjomis, kurias iškalbingai palaikė Adam Smith Tautų turtas. Kanoninis tekstas pradedamas su smeigtukų gamyklos Prancūzijoje aprašymu, siekiant parodyti mastelio keitimo naudą. Žvelgiant į šią istoriją iš šiuolaikinio požiūrio matyti svarbūs dalykai, kurių Smithas ir jo idėjos užaugintos kartos galėjo nepastebėti: kad šiuolaikinis darbas klesti peržengiant ribas ir integruojantis mąstymas, o tai sukuria daug daugiau naudos, nei priskiriama paprastoms padalijimo koncepcijoms. darbas ir specializacija; kad yra kompromisų, kai mes mechanizuojame žmones per specializaciją; ir kad gali būti kitų geresnių metrikų sėkmei įvertinti. Atsižvelgiant į tai, verta apsvarstyti ir kitokį mastelį: modelio mastelio keitimą, poveikio mastelį ir žmonijos mastelį, o ne atskirų įmonių auginimą.