Elono Musko X vis dar stengiasi padidinti pajamas iš prenumeratos


Elono Musko planas sumažinti X priklausomybę nuo reklamos pajamų didinant mokamų abonementų skaičių vis dar nepasiteisina. Remiantis nauja, trečiosios šalies X Premium prenumeratos paslaugos analize, kurią atliko programų žvalgybos įmonė „Appfigures“, X uždirbo apie 200 mln. Mėlyna.

Šiam skaičiui yra keletas įspėjimų. Pirmiausia suma apskaičiuojama tik nuo pirkinių, įsigytų naudojant programą mobiliesiems, o ne žiniatinklyje mobiliesiems ar staliniams kompiuteriams. Tai reiškia, kad tikroji suma greičiausiai didesnė, ypač atsižvelgiant į tai, kad X siūlo nuolaidą pirkiniams internete.

Tada reikia atsižvelgti į komisinius mokesčius.

Įmonės skaičiavimais, sumokėjęs programų parduotuvės komisinius, X uždirbs mažiausiai 140 mln. Tačiau šis skaičius taip pat greičiausiai bus didesnis, nes „Apple“ ir „Google“ nuolaidų komisiniai nuo 30% iki 15% antraisiais metais. (Mums sakoma, kad „Appfigures“ neturi būdo patikimai apskaičiuoti, kiek prenumeratų yra susieta su kiekvienu komisiniu tarifu).

Tolesniam kontekstui, nors pati „Twitter Blue“ buvo paleista 2021 m., ji buvo atnaujinta 2022 m. gruodžio mėn., nes „Twitter“, vadovaujant Muskui, padidino ne iš reklamos pajamas. Per pirmuosius tris mėnesius po atnaujinimo paslauga atnešė tik 11 milijonų JAV dolerių mobiliųjų programų prenumeratų už programos duomenų teikėjo „Sensor Tower“ duomenis. Prieš metus bendrovė, dabar vadinama X, išleido dvi papildomas prenumeratas – „Basic“ ir „Premium+“.

Vaizdo kreditai:Twitter

Nors nėra jokio būdo galutinai nustatyti, kiek X vartotojų moka už X Premium prenumeratas, yra būdų, kaip grįžti į kai kuriuos įvertinimus, bent jau kalbant apie vietinius mobiliojo ryšio abonentus.

Šiuo metu X ir toliau siūlo tris prenumeratos pakopas: „Basic“, „Premium“ ir „Premium Plus“ su įvairia prieiga prie išplėstinių funkcijų, tokių kaip „Grok AI“, mėlyna patvirtinta varnelė ir mažiau skelbimų. Populiariausias pirkinys programoje (remiantis „App Store“ duomenimis) yra „X Premium“, kuris mobiliajame telefone kainuoja 11 USD per mėnesį.

Remiantis Appfigures, 2024 m. rugsėjį X uždirbo 14,7 mln. USD iš pirkinių programoje mobiliuosiuose įrenginiuose.

Kadangi X yra privati ​​įmonė, kuri neprivalo viešai dalytis savo vartotojų numeriais, galima tik spėlioti, kiek žmonių perka, kurią prenumeratos pakopą.

Tačiau jei tos pajamos daugiausia būtų gautos iš populiariausio pirkimo programoje „X Premium“, tai prilygtų maždaug 1,3 mln. mokančių vartotojų (ty 14,7 mln. USD / 11 USD).

Vietoj to, visi užsiregistravę X žemiausia pakopa – 4 USD per mėnesį X Basic, tai per mėnesį X galėjo pritraukti net 3,7 mln. mokamų vartotojų.

Jei apskaičiuotume, kad X mokamų vartotojų sumažėjo 70% „Premium Plus“, 20% „Premium Plus“ ir 10% „Premium Basic“, tai prilygtų maždaug 940 000 „Premium Plus“ vartotojų, 134 000 „Premium Plus“ vartotojų ir 368 000 „Premium Basic“ vartotojų. Šis padalijimas atrodo pagrįstas, nes trys populiariausios X prenumeratos (tvarkoje) yra „Premium“, „Premium Plus“, tada „Basic“. Iš viso šie skaičiai sudarytų apie 1,4 mln. mokamų vartotojų, kurie būtų pridėti per rugsėjį.

Kas ketvirtį „X Premium“ vaizdas atrodo šiek tiek rožesnis, kaip apskaičiavo „Appfigures“ rodo, kad pajamų iš pirkimo programoje augimas šoktelėjo 30 % nuo antrojo iki trečiojo ketvirčio, ​​nors ankstesniu laikotarpiu išliko gana nepakitęs.

Vaizdo kreditai:Programėlių figūrėlės (atsidaro naujame lange)

Galima apsvarstyti ir kitus pirkinius programoje, išskyrus „X Premium“, pvz., prenumeruojančius geriausius platformos kūrėjus. Pavyzdžiui, pats Elonas Muskas turi daug sekėjų. Praėjusiais metais „Fortune“ pranešė, kad Muskas buvo labiausiai sekamas vartotojas, turintis 155 milijonus sekėjų, iš kurių daugiau nei 40 000 buvo prenumeratoriai – arba 0,025 % jo sekėjų užsiprenumeravo. Šiandien Muskas turi 200 milijonų sekėjų. Darant prielaidą, kad prenumeruotų maždaug tiek pat procentų, tai būtų maždaug 50 000 prenumeratorių. Už 4 USD per mėnesį už prenumeratą tai gautų apie 200 000 USD per mėnesį bendrųjų pajamų.

Vaizdo kreditai:X ekrano kopija

Kitas vartotojas, turintis didelę prenumeratų bazę, yra @stevewilldoit, nes jis seka visus, kurie jį prenumeruoja. Šiuo metu jis X seka 10,4 tūkst. žmonių. Jei trys ketvirtadaliai būtų prenumeruojami, tai būtų maždaug 7,8 tūkst. prenumeratorių, mokančių 5 USD per mėnesį, o tai atneštų 39 tūkst.

Nors apytiksliai apskaičiuota, šie papildomi skaičiai taip pat svarbūs, nes jie yra dalis X plano plėsti naudotojų bazę pasitelkiant kūrėjų turinį.

Praėjusią savaitę bendrovė paskelbė, kad pradės mokėti kūrėjams pagal jų įsitraukimą iš „X's Premium“ prenumeratorių, o ne sumažins pajamas iš skelbimų – pakeitimas aiškiai skirtas padidinti X prenumeratorių skaičių. Viena vertus, atsižvelgiant į tai, kad X sumažino „Premium+“ prenumeratorių skelbimų apkrovą iki nulio, tai gali atverti kūrėjams daugiau galimybių užsidirbti pinigų. Tačiau mokėjimas už įsitraukimą taip pat dažnai skatina paspaudimus ar prieštaringą turinį, skirtą atsakymams gauti.

Nepaisant to, „Bloomberg“ anksčiau šiais metais pranešė, kad pagal finansinius dokumentus, pasidalintus su reguliavimo institucijomis, X per pirmuosius 6 2024 m. mėnesius uždirbo 1,48 mlrd. USD. Kitaip tariant, prenumeratos vis dar yra labai maža dalis X pyrago.

Naujoji programa buvo pristatyta po X žingsnių, kurie atstūmė kai kuriuos reklamuotojus, pavyzdžiui, padavė ieškinį grupei dėl jų reklamos boikoto, o generalinis direktorius Elonas Muskas liepė reklamuotojams „apsigyventi“. Nuo to laiko bendrovė bandė pasitaisyti ir neseniai sudarė susitarimą, kad „Unilever“ sugrąžintų į rinką.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -