Fazė padidina 13 mln


UX ir UI dizaineriai glaudžiai bendradarbiauja su inžinieriais visame produkto kūrimu, kad sukurtų ir įgyvendintų projektavimo koncepcijas ir vielos rėmus, skirtus funkcinėms vartotojo sąsajoms. Norint, kad bendradarbiavimas būtų sklandžiai, reikalingas reguliarus bendravimas, atsiliepimai ir testavimas, ir užtikrina vartotojo patirtį, suderintą su numatomais projektavimo tikslais.

Nickas Buddenas, serijinis verslininkas, anksčiau dirbęs UI/UX dizaineriu, norėjo, kad dizaineriai praleistų savo dienas tik projektavimo darbui, o ne perdavimui ar susitikimams su inžinieriais. Siekdamas išspręsti keletą neefektyvių projektavimo proceso žingsnių, Buddenas įkūrė etapą 2017 m.

„UI įgyvendinimas yra brangus, daug laiko reikalaujantis rankinis procesas, kuriame dalyvauja dizaineriai, produktų valdytojai ir inžinieriai“,-sakė Buddenas išskirtiniame interviu „TechCrunch“. „Išsamus vartotojų testavimas taip pat atidėtas tol, kol šis procesas bus baigtas“.

Taipėjus ir Berlyne įsikūrusi startuolis kuria „No Code“ platformą, kuri padeda UI/UX dizaineriams sukurti visiškai interaktyvius prototipus, ir ketvirtadienį teigė, kad surinko 13 mln. Šilingo VC, „Squareone“, „Wi Harper“, „42Cap“ ir „500 Global“.

Šiandien „Startup“ išleido savo pirmąjį produktą – UI animacijos įrankį, kuris konkuruos su „Adobe After Effects“ ir „Figma“. „Phase“ sako, kad jos programinė įranga leidžia UI/UX ir produktų dizaineriams sukurti interaktyvią svetainę ar programų modeliavimą „be rankinio kodavimo arba (naudojant) klaidų, linkusių į AI papildinius“. Jis taip pat gali eksportuoti UI kodą, kuris yra paruoštas gamybai, padidindamas projektavimo procesą.

Buddenas teigė, kad „Phase“ produktui UI/UX dizaineriui naudoti yra daug lengviau nei kitus įrankius, tokius kaip „Adobe After Effects“ ar „Figma“. „Pagrindinis figmos skirtumas yra prototipo išsamumas. Taigi „Figma“ galite sukurti prototipą, kuris daro, galbūt 20% ar 30% to, ką daro tikroji svetainė, o tada kiti 70% ar 80%, ko nedaro prototipas, tada turite bendrauti su inžinieriais , produktų valdytojai ir žmonės turi tai išsiaiškinti “, – minėjo Buddenas. „Mūsų produktas yra sukurtas 100% to, ką daro tikra svetainė ar programa.“

Manoma, kad tai yra pirmasis iš paleidimų serijos, ir planuojama pristatyti dar tris UI dizaino ir kodų įrankius iš „WYSIWYG“ (ką matote, ką jūs gaunate) šiais metais ir kitais metais, kad supaprastintumėte visą rankinį darbą, reikalingą darbui, reikalingam darbui UI/UX dizainas, „Budden“ pasakojo „TechCrunch“. Trys naujos funkcijos bus: UI išplėstinis prototipų kūrimas, UI dizainas ir UI kodo eksportas.

„Mes nemanome, kad UI animacija ilgą laiką yra autonominė rinka-tai šiandien yra galimybė pasirinkti rinką, tačiau tas langas uždarys, kai tokios priemonės kaip„ Figma “integruoja animaciją kaip įmontuotą funkciją“,-„Phase“ generalinis direktorius pasakojo „TechCrunch“. „Mūsų strategija yra įgyti tik pradinę sukibimą animacijos metu ir perkelti mūsų planą į didesnes rinkas, kol neįvyks ta pamaina“.

Minkštas paleidimas Pietų Korėjoje

„Phase“ pirmą kartą pristatė savo platformą Pietų Korėjoje gegužę, suradęs patikimą vietinį partnerį, kuris padėtų paleisti.

Dizaineriai priima naujas priemones stebėdami savo bendraamžius diskutuodami ir naudojantys juos, todėl paaiškino Buddenas, tačiau jis atkreipė dėmesį, kad ši įtaka dažnai yra „hiper-vietinė“. Pavyzdžiui, dizaineriams Londone daugiausia daro įtaką kitiems jų rajone.

„Dėl šios vietinės dinamikos mes paleidome regioną pagal regionus, leisdami mums giliai bendrauti su kiekviena dizaino bendruomene ir sukurti pagreitį“, – pasakojo Buddenas „TechCrunch“.

Pietų Korėjoje yra apie 100 000 dizainerių, o fazė sako, kad per kelias savaites nuo savo produkto išleidimo daugiau nei 10 000 jį išbandė. Šis praktinis požiūris sėkmingai pradėjo bendruomenės augimą-bent jau Pietų Korėjoje-, tačiau jis nepasiteisino taip gerai, kaip tikėjosi įmonė kituose regionuose.

„Didesnėse rinkose buvo daugiau išsklaidytų projektavimo bendruomenių, todėl sunkiau įgyti trauką. Po kelių mėnesių stengiamės atkurti Korėjos sėkmę, mes perkėlėme pavaras ir atidarėme pasaulinę beta versiją “, – teigė„ Phase “generalinis direktorius. „Pakoregavę savo„ Go-to-ringet “strategiją, mes pamatėme greitą ir nuolatinį augimą (…) tą impulsą, kartu su produkto stabilizavimu, todėl dabar išeiname iš beta versijos“.

Fazė siekiama patekti į JAV ir Europos rinkas kaip kitą prioritetą.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -