Įmonėms naršant šiuolaikiniame sudėtingame verslo ir geopolitiniame kraštovaizdyje, finansų direktoriai pastebėjo, kad rizikos valdymas tapo svarbiausiu jų prioritetu. Jie vis dažniau naudoja scenarijų planavimą kaip pagrindinę priemonę rizikai valdyti ir strategiškai atverti naujas vertės kūrimo galimybes. Tai apima tris požiūrius: 1) būti griežtam ir daugiafunkciniam, integruojant scenarijų planavimą į įmonės strateginę sistemą; 2) žiūrėti į išorę ir būti informuotam iš išorės, neatsilikti nuo reguliavimo atnaujinimų ir politikos tendencijų; ir 3) nuolat atnaujinant ir stebint scenarijus, įtraukiant naujus ir atsirandančius duomenis, o įžvalgas paverčiant įtikinamais pasakojimais, padedančiais suinteresuotosioms šalims suvokti ne tik finansines scenarijų pasekmes, bet ir strateginį pagrindinių sprendimų pagrindą.