Indijos socialinės komercijos platforma „Meesho“, turinti 150 mln. vartotojų, surenka 275 mln.


„Meesho“, pirmaujanti elektroninės prekybos startuolis Indijoje, turinti apie 150 mln. sandorius vykdančių vartotojų, užsitikrino 275 mln. USD per naują finansavimo etapą, bendrovė atskleidė vertybinių popierių paraiškoje.

Naujasis finansavimas yra dalis didesnio finansavimo etapo, kuris greičiausiai apims antrinius sandorius ir padidins daugiau nei 500 mln. USD, „TechCrunch“ sakė su šiuo klausimu susipažinę žmonės.

Bengalūre įsikūręs startuolis, valdantis socialinės komercijos platformą, iš viso vertinamas maždaug 3,9 mlrd. Startuolis, kuris iki šiol surinko daugiau nei 1,2 mlrd. USD, buvo įvertintas 4,9 mlrd. USD, kai paskutinį kartą 2021 m. rugsėjo mėn.

Kai kurie investuotojai bandė patekti į „Meesho“, įskaitant „WestBridge Capital“ ir „Norwest Venture Partners“. „WestBridge“ praėjusiais metais nusipirko „Meesho“ akcijas iš „Venture Highway“, ankstyvo rėmėjo. Tarp savo rėmėjų bendrovė laiko „Meta“, „Fidelity“, „Peak XV“, „Prosus Ventures“, „B Capital“ ir „SoftBank“.

Indijos dienraštis „The Economic Times“ pirmą kartą pranešė apie naują finansavimą.

„Meesho“ yra vienas greičiausiai augančių elektroninės prekybos startuolių šalyje. Bernstein analitikai apskaičiavo anksčiau šiais metais.

„Meesho“ savo patraukliomis kainomis, įvairiu ir be prekės asortimentu prekių asortimentu sėkmingai patraukė vertybes neabejingų indų dėmesį. Atrodo, kad startuolio vertės pasiūlymas puikiai atsiliepia mažas ir vidutines pajamas gaunantiems klientams, kurie sudaro didžiąją Indijos vartotojų klasės dalį.

„Meesho“, turėdamas 440 000 per metus prekiaujančių pardavėjų ir daugiau nei 120 milijonų sąrašų, gali pasigirti vienu iš plačiausių prekių asortimento įvairiose platformose, tenkinantis sudėtingas ir nevienalytes Indijos rinkos nuostatas, neseniai savo klientams rašė Jefferies.

Tradicinės el. prekybos platformos Indijoje daugiausia orientuotos į dideles pajamas gaunančius vartotojus ir firminius tiekėjus, todėl vidutinės užsakymų vertės (AOV) gerokai viršija 1000 rupijų (apie 12 USD). Priešingai, Meesho AOV paprastai yra mažesnė nei 350 rupijų.

„Meesho algoritmas pirmenybę teikia sąrašams, atsižvelgdamas į kelis veiksnius, įskaitant pardavėjo įvertinimą, produkto įvertinimą, klientų atsiliepimus, klientų ankstesnį apsipirkimo elgesį, produkto populiarumą ir kt. Taigi, kainodara taip pat turi įtakos produktų sąrašo aptinkamumui rinkoje. Jefferies analitikai rašė.

„Meesho įvykdymo mokesčiai yra daug mažesni nei bendraamžių, o tai leidžia platformai pasiūlyti mažesnes kainas klientams, palyginti su konkurentais. Siekdama sumažinti išlaidas, „Meesho“ laikosi lengvo turto modelio ir pristato pristatymą iš išorės. „Meesho“ turi beveik pusę Indijos metinės 3PL elektroninės logistikos siuntos dalies“, – rašoma „Jefferies“ pranešime.

Tačiau konkurencija karšta. „Amazon India“ neseniai išleido „Bazaar“ – „specialią parduotuvę“, kurioje yra prieinamų ir madingų mados ir gyvenimo būdo produktų.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -