Didelės technologijos ir farmacijos kompanijos spartina dirbtinio intelekto įgyvendinimą sveikatos priežiūros pramonėje. Praėjusį mėnesį AWS ir „General Catalyst“ paskelbė apie savo partnerystę, kad pagreitintų sveikatos priežiūros AI įrankių plėtrą ir diegimą. „GE Healthcare“ kartu su AWS sudarė generatyvinę AI, skirtą medicininiam naudojimui 2024 m.
Dabar Tailande įsikūrusi sveikatos priežiūros startuolis HD sukūrė rinką „HDmall“, kad suskaitmenintų suskaidytą medicinos pramonę Pietryčių Azijoje. Pradėjimas padeda vartotojams susirasti sveikatos priežiūros paslaugų teikėjus, tokius kaip ligoninės ir klinikos. Tai taip pat padeda žmonėms surasti konkrečias operacijas ir sveikatos patikrinimus, sutelkia paslaugas, kad sumažintų išlaidas ir teikia vartotojams įmokų mokėjimo galimybes.
„Startup“ užsitikrino 7,8 mln. Naujausias finansavimas žymi pirmąsias JAV vaistinių milžinės „Merck Sharp & Dohme“ (MSD) investicijas į „Healthtech“ startuolį Azijos Ramiajame vandenyne. „ naujausiame finansavime.
„MSD, gaminanti ŽPV vakcinas, susisiekė su (JAV), nes mes jau pardavėme daug ŽPV vakcinų, kurios buvo administruojamos ligoninėse ir klinikose, su kuriomis dirbame“,-sakė HD Sheji Ho įkūrėjas ir generalinis direktorius. Išskirtiniame interviu „TechCrunch“. „Ir jei pažvelgsite į skaičius, mes (siūlome) didžiausią skaičių vakcinų internete rinkose“.
Penkerių metų startuolio rinkoje yra daugiau nei 30 000 akcijų saugojimo padalinių (SKU) iš daugiau nei 2500 ligoninių ir klinikų bei saujelę farmacijos partnerių ir 400 000 mokančių klientų visame Tailande ir Indonezijoje, uždirbant 100 milijonų dolerių metinę bruto sandorių apimtį, HO, HO HO, HO HO, HO HO, HO, HO HO, HO HO HO HO HO HO HO HO HO. pažymėta. Ja siekiama pasiekti 5000 sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų ir 600 000 pacientų 2025 m.
Naujausias finansavimas, kuris padidina HD finansavimą iki 18 milijonų dolerių, sudaro mažiau nei metus po to, kai jis surinko 5,6 mln. USD.
2024 m. Pradžioje HD pradėjo kurti AI pokalbių programą, JIB AI, kuris buvo apmokytas anonimizuotų sveikatos priežiūros produktų duomenų, operacijų duomenų ir pokalbių komercijos duomenų rinkinių, naudojant pažangias dideles kalbos modelius. Įdiegę generatyvinę AI technologiją savo rinkoje, beveik 60% klientų sąveikos valdo AI agentai, kurie pateikia „aukštos kokybės, akimirksniu visą parą, visą parą, visą parą klientams“, sakė Ho.
JIB AI padeda sveikatos priežiūros specialistams, tokiems kaip slaugytojai, gydytojai ir chirurgai, sutelkia dėmesį į kokybiškos pacientų priežiūros teikimą, vykdydami daugumą pradinių trimačių ir priežiūros navigacijos užduočių.
Per ateinančius 12 mėnesių bendrovė siekia pagerinti savo AI agento galimybes, pridėdama užsakymų ir grąžinimo apdorojimą, pagalbines kasas, planavimą, elektroninių sveikatos įrašų tikrinimą ir medicininės informacijos gavimą kartu su JIB AI sveikatos padėjėju ir per AI varomą asinchroninę virtualią virtualią priežiūrą. su ekspertais gydytojais.
„Startup“ taip pat sako, kad per ateinančius dvejus metus planuoja išplėsti savo išorės partnerių tinklą, daugiausia dėmesio skirdama draudimo ir farmacijos įmonėms, taip pat darbdaviams ir švietimo įstaigoms.
„Nors JAV sveikatos priežiūros įmonės, tokios kaip„ Transcarent “ir„ Accolade “, tiesiogiai prasidėjo naudojant B2B priežiūros naršymą, Pietryčių Azijoje matome unikalią galimybę priimti„ B2C2B strategiją “, kurią apibrėžė Andreessenas Horowitzas“, – sakė Ho „TechCrunch“. „Šis požiūris pasinaudoja mūsų esama B2C sėkme pereiti prie B2B, nuo pat pradžių veiksmingai siekti įmonių pajamų.“
Sveikatos priežiūra Pietryčių Azijoje
Dauguma rizikos remiamų sveikatos priežiūros startuolių Pietryčių Azijoje, įskaitant Singapūro gydytoją bet kur, Halodoc ir Alodokter Indonezijoje, daugiausia dėmesio skiria nuotolinės sveikatos ir virtualioms sveikatos paslaugoms. Tačiau Ho sako, kad požiūris nėra tvarus Pietryčių Azijoje. „Po pandemijos, nuotolinė sveikata kaip verslo modelis jūroje susidūrė su dideliais iššūkiais ir greitai praranda naudą tiek vartotojams, tiek investuotojams“.
Dabar įmonė save apibūdina kaip „Amazon One Medical“ derinį JAV, Kinijos ambulatorinės sveikatos priežiūros platformos, tokios kaip „JD Health“ ir „Alibaba Health“, ir Indijos stacionarinės sveikatos priežiūros platformos „Pristyn Care“.
Sveikatos priežiūros pramonė labai skiriasi besivystančiose Pietryčių Azijos rinkose, tokiose kaip Tailandas, Indonezija ir Vietnamas. Be šeimos gydytojų sistemos, tokios kaip Vakarų šalyse, pacientai dažnai eina tiesiai į ligonines ar klinikas. Dėl to pacientams sunku rasti tinkamas sveikatos priežiūros paslaugas, žinoti, kur kreiptis, ir suprasti, kaip tvarkyti išlaidas, Ho pasakojo „TechCrunch“.
Dėl 40% sveikatos priežiūros išlaidų, kurias moka asmenys ir žemas privataus sveikatos draudimo draudimo lygis, žmonės yra jautresni kainoms ir jaučia didesnį spaudimą priimdami sprendimus. Tai lemia didėjančią platformų, siūlančių skaidrumą, skaidrumą ir palengvinantį įvairių paslaugų teikėjų, paklausą, tęsė HO.
HD platforma veikia labiau kaip „Healthcare Amazon“. Užuot išvardiję atskirą bendrosios praktikos gydytoją ar siūlydami gydytojų paskyrimų planavimą, tai suteikia galimybę sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams parduoti produktyvias paslaugas. „Mūsų pasiūlymai svyruoja nuo sveikatos patikrinimo, vėžio patikrinimų ir IVF procedūrų iki šaknies kanalo procedūrų, ŽPV vakcinacijų ir operacijų, tokių kaip skydliaukės ir hemorojų operacijos. Šis požiūris atitinka tai, kaip dauguma regiono žmonių pradeda savo sveikatos priežiūros keliones – ieškodami konkrečių paslaugų, o ne atskirų gydytojų “, – teigė Ho.
HD teikia savo paslaugas Tailande ir Indonezijoje, ir ji planuoja patekti į Vietnamą ir akį Mianmarą dėl panašių sveikatos priežiūros sistemų.
„Jų sveikatos priežiūros modelis tam tikra prasme yra gana panašus į žemyninę Kiniją. Taigi tai yra didelis grynųjų pinigų mokėjimas, maždaug 40%. Nėra šeimos gydytojų sistemos, todėl žmonės eina tiesiai į ligonines ar klinikas; Po to pradedama vyriausybės socialinės apsaugos aprėptis “, – pasakojo Ho„ TechCrunch “. „Tačiau šie biudžetai tampa vis mažesni. Tai reiškia, kad didesnis spaudimas padengti sveikatos priežiūrą keičiasi į privačią sektorių, nesvarbu, ar tai grynieji pinigai, ar privatus draudimas. Štai kodėl draudimas, einantis į priekį, suteikia mums didelę galimybę. “
Be to, šiose rinkose yra didėjanti savęs įgalinimo tendencija. Jie yra labiau įpratę naudoti tokius įrankius kaip „Google Search“ ar „ChatGPT“, norėdami ieškoti su sveikatos priežiūros srityje susijusių dalykų. Tai gerai atitinka tai, ką teikia HD, nes tai suteikia asmenims, pasak HO.