Jay Z prabangi piktžolių linija sudegino 575 milijonus dolerių grynųjų


Deja, tiems, kurie tikisi praleisti ramią naktį, sukdami „Stebėkite sostą“ ant savo patefono ir įkvėpdami 50 USD vertės Jay Z prekės ženklo piktžolių, deja, nepasiseka: po ketverių metų operacijos atrodo, kad hiphopo magnato kanapės. prekės ženklas žlugo.

2020 m. Jay Z išleido Monogramą, savo prabangių žolelių liniją, sulaukusią didžiulio šlovės. Išleidimas apėmė modelių apkrautą fotosesiją Franko Sinatros Palm Springso dvare ir blizgių žurnalų žiniasklaidą.

„Kanapės gyvuoja tūkstančius metų, tačiau tai vis dar yra pramonė, kurios kvalifikuoto meistriškumo palikimas dažnai pamirštamas“, – sakė Jay-Z 2020 m. pareiškimas. „Sukūriau Monogramą, kad suteikčiau kanapėms pagarbą, kurios jos nusipelno, parodydamas milžinišką sunkų darbą, laiką ir rūpestį, reikalingą kuriant puikų dūmą. Monograminiai produktai yra naujo lygio, kai kalbama apie kokybę ir nuoseklumą, ir mes tik pradedame.

Monograma reklamuojasi kaip „geras gyvenimas, iš naujo apibrėžtas“
Nuotrauka: Monograma

Tačiau beveik po penkerių metų atrodo, kad reperio marihuanos prekės ženklas buvo baigtas. Nors oficialioje „Monogram“ svetainėje išvardyti devyni tariamai mažmenininkai – aštuoni Kalifornijoje ir vienas Arizonoje – nė vienoje vaistinėje šio prekės ženklo nėra, SF vartai pranešė.

Vakarų pakrantės piktžolių rinka yra žinomai prisotinta – o Jay Z prekės ženklas išliko ne visai teigiamas. Auksinėje valstijoje bendras paprastai kainuoja 5 dolerius, o hiphopo magnatas stengėsi iš klientų imti 50 USD. Ankstesnė „Monogram“ patronuojanti įmonė, kuri iš tikrųjų vadinasi „Parent Company“, greitai išleido iš pradžių turėtus 575 mln. USD grynųjų ir neatpirko investicijų.

Iki 2022 m. pagrindinė įmonė pranešė apie 587 mln. USD grynąjį nuostolį ir susijungė su komerciniu piktžolių prekės ženklu „Gold Flora“. Po kelių mėnesių „Monogram“ buvo išskirta į savo LLC, o „Gold Flora“, kaip teigia „SF Gate“, atsidūrė paskutinėse kojose.

Nors bet koks verslas yra priklausomas nuo rinkos užgaidų, Monogramui nepadėjo tai, kad jungtys buvo prastai susuktos tyčia.

Kai GQ rašytoja Michelle Lhooq apsilankė gamykloje, ji negalėjo pasiekti, kad 50 USD vertės monogramos jungtis liktų apšviesta ilgiau nei sekundes, toli nuo įprasto nudegimo, kuris trunka kelias minutes. Kai Lhooq pasiteiravo apie šį trūkumą, darbuotoja jai pranešė, kad valcavimo popierius buvo tyčia suglamžytas ir piktžolė nebuvo smulkiai sumalta.

„Tai ne cigaretė. Turite pajusti atmosferą ir leisti jai sėdėti“, – pasakė jis. „Galite netgi įdėti jį atgal į vamzdelį ir eiti į klubą“.

Kanapių investuotojas Sethas Yakatanas visiškai kitaip vertino bendrą „Monogram“ junginio kokybę.

„Kaip ir daugelis kitų dalykų, kuriuos matėme kanapėse, supančiose reperius, ažiotažas neatitiko tikrovės“, – sakė jis „SF Gate“. „Monograma turėjo būti itin aukščiausios kokybės produktas, ir aš nepažįstu nė vieno, kuris jį bandė ir manė, kad tai daugiau nei vidutinė.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -