Šioje istorijoje
JAV vartotojų išlaidos lapkritį išliko didelės, o tai rodo, kad ekonomika vis dar juda pirmyn nepaisant vykstančio infliacija susirūpinimą.
Naujausiais JAV prekybos departamento duomenimis, mažmeninė prekyba visoje šalyje padidėjo 0,7 % lapkritį, remiantis patikslintu 0,5 % padidėjimu spalio mėn.
Viena iš pastebimų augimo sričių buvo pardavimai variklinių transporto priemonių ir jų dalių pardavėjams, kurie išaugo 2,6%. Šį padidėjimą daugiausia lėmė išaugęs transporto priemonių remontas ir pakaitalai sekantis žalą praėjusį rudenį sukėlė uraganas Helen ir uraganas Miltonas.
Tuo tarpu ne parduotuvėse esančių mažmenininkų pardavimai išaugo 1,8%. Šios elektroninės prekybos įmonėsįskaitant tokias įmones kaip „Amazon“ (AMZN) ir eBay (EBAY), išaugo tokios kategorijos kaip sporto prekės, knygos, pomėgių reikmenys ir muzikos instrumentai šventinis apsipirkimo sezonas. Į pomėgius orientuotose parduotuvėse buvo pastebėtas mažesnis, bet teigiamas, 0,9% augimas. Šie skaičiai atspindi nuolatinį vartotojų susidomėjimą asmeniniais pomėgiais ir neesminiais pirkiniais, nepaisant infliacijos spaudimo.
Nors pirkimas internetu išaugotradicinis mūrinės parduotuvės susidūrė su iššūkiais. Universaliųjų parduotuvių pardavimai sumažėjo nežymiai – 0,6 proc., o įvairių mažmenininkų – 3,5 proc.
Tačiau net ir tokiu atveju lapkričio mėnesio duomenys rodo, kad nepaisant didėjančių išlaidų ir susirūpinimo dėl infliacijos, amerikiečiai ir toliau išleidžia išlaidas, ypač transporto priemonėms ir laisvalaikio reikmėms.