Lapkričio mėnesį mažmeninė prekyba šoktelėjo 0,7% dėl automobilių ir pardavimų internetu


„Amazon“ dėžės pristatymo sunkvežimio viduje.
Vaizdas: NurPhoto (Getty Images)

Šioje istorijoje

JAV vartotojų išlaidos lapkritį išliko didelės, o tai rodo, kad ekonomika vis dar juda pirmyn nepaisant vykstančio infliacija susirūpinimą.

Naujausiais JAV prekybos departamento duomenimis, mažmeninė prekyba visoje šalyje padidėjo 0,7 % lapkritį, remiantis patikslintu 0,5 % padidėjimu spalio mėn.

Viena iš pastebimų augimo sričių buvo pardavimai variklinių transporto priemonių ir jų dalių pardavėjams, kurie išaugo 2,6%. Šį padidėjimą daugiausia lėmė išaugęs transporto priemonių remontas ir pakaitalai sekantis žalą praėjusį rudenį sukėlė uraganas Helen ir uraganas Miltonas.

Tuo tarpu ne parduotuvėse esančių mažmenininkų pardavimai išaugo 1,8%. Šios elektroninės prekybos įmonėsįskaitant tokias įmones kaip „Amazon“ (AMZN) ir eBay (EBAY), išaugo tokios kategorijos kaip sporto prekės, knygos, pomėgių reikmenys ir muzikos instrumentai šventinis apsipirkimo sezonas. Į pomėgius orientuotose parduotuvėse buvo pastebėtas mažesnis, bet teigiamas, 0,9% augimas. Šie skaičiai atspindi nuolatinį vartotojų susidomėjimą asmeniniais pomėgiais ir neesminiais pirkiniais, nepaisant infliacijos spaudimo.

Nors pirkimas internetu išaugotradicinis mūrinės parduotuvės susidūrė su iššūkiais. Universaliųjų parduotuvių pardavimai sumažėjo nežymiai – 0,6 proc., o įvairių mažmenininkų – 3,5 proc.

Tačiau net ir tokiu atveju lapkričio mėnesio duomenys rodo, kad nepaisant didėjančių išlaidų ir susirūpinimo dėl infliacijos, amerikiečiai ir toliau išleidžia išlaidas, ypač transporto priemonėms ir laisvalaikio reikmėms.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -