Myntra lažinasi dėl 4 valandų pristatymo spartaus Indijos prekybos bumo metu


„Myntra“, didžiausia Indijos mados elektroninės prekybos platforma, išbando keturių valandų pristatymo paslaugą keturiuose Indijos miestuose, „TechCrunch“ sakė du su šiuo klausimu susipažinę šaltiniai. keičia vartotojų elgesį.

Vienas šaltinis mums sakė, kad „Flipkart Group“ priklausanti įmonė bando greito pristatymo paslaugą miestuose, įskaitant Bengalūrą ir Naująjį Delį. Bendrovė planuoja iki metų pabaigos išplėsti keturių valandų pristatymą į daugelį Indijos miestų, sakė mūsų šaltiniai, kurie norėjo likti anonimiški, nes informacija nėra vieša.

Greitesnio pristatymo plėtra vyksta sparčiai augant prekybai Indijoje, kur įmonių grupė vis labiau užima rinkos dalį tokiose kategorijose, kaip bakalėjos ir biuro reikmenys, kurių pristatymo laikas yra 10–15 minučių. Kai kurios iš šių firmų tiria prekių grąžinimo galimybes, pranešdamos apie planus plėstis į madą – kategoriją su dideliu grąžinimo lygiu.

Myntros pastūmėjimas taip pat atspindi Flipkart judrumą Indijos elektroninės prekybos lenktynėse. „Walmart“ priklausanti įmonė, pamačiusi sparčią sparčią prekybą Indijoje, neseniai sureagavo į greito pristatymo lenktynes. „Amazon“, pagrindinė „Flipkart“ konkurentė Indijoje, iki šiol vengė dalyvauti šiose lenktynėse.

Tradiciškai per 2–3 dienas prekes vartotojams pristačiusi „Myntra“ pastaruosius dvejus metus stengėsi sutrumpinti pristatymo laiką. Pavyzdžiui, „Express“ paslauga kai kuriuose Indijos miestuose vartotojams pristato produktus per 24–48 valandas.

Remiantis vienu iš šaltinių, „Myntra“ atliktas vidinis vertinimas parodė, kad labai padidėjo vartotojų polinkis užbaigti pirkimą, kai jiems siūlomas trumpesnis pristatymo laikas.

Myntra ne iš karto atsakė į prašymą pakomentuoti.

Dėl didelio asortimento pasirinkimo ir didesnio klientų atmetimo procento mada tradiciškai pasirodė esanti sudėtinga kategorija el. prekybos įmonėms Indijoje. Remiantis „Economic Times“ pateikta informacija, praėjusiais metais „Myntra“ pranešė apie maždaug 40 mln.

Greitosios prekybos paslaugos bandomuoju laikotarpiu „Myntra“ klientams siūlo mažesnį prekių pasirinkimą.

Greitos komercijos startuoliai vis labiau veržiasi į Indiją, pritraukdami klientus patogiai. „Zomato“ priklausanti „BlinkIt“, „Tata“ priklausanti „BigBasket“ BB Now, „StepStone“ remiama „Zepto“ ir „Swiggy's Instamart“ bendrai per metus veikia daugiau nei 6 mlrd. metų.

Greitos prekybos augimas paskatino daugelį analitikų ir investuotojų spėlioti, kad tai gali turėti platesnį poveikį visam Indijos elektroninės prekybos sektoriui. Remiantis pramonės skaičiavimais, elektroninės prekybos įmonės praėjusiais metais užfiksavo apie 50 mlrd.

JPMorgan analitikai šį mėnesį paskelbė, kad greitosios prekybos įmonės „sparčiai įgyja dalį trijų pagrindinių rinkos dalyvių: neprisijungusios arba bendrosios prekybos, šiuolaikinės prekybos mažmenininkų ir kitų elektroninės prekybos žaidėjų“.

„Zepto“ tikisi 150% augimo per ateinančius 12 mėnesių, praėjusį mėnesį pranešė „TechCrunch“.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -