Stipresnis „Ozempic“, bėdų ištiktas „Boeing“ tiekėjas, paprastesnis „Starbucks“.


„Starbucks“ Majamio tarptautiniame oro uoste.
Vaizdas: Jeffrey Greenberg/Universal Images Group (Getty Images)

Kai Brianas Niccolas pradėjo eiti „Starbucks“ generalinio direktoriaus pareigas (SBUX) rugsėjį jis negaišo laiko nustatydamas vieną pagrindinę problemą: kavos gėrimą.

„Kartais tiesiog norisi greitai išvirti kavos“, – Niccol pasakojo „Wall Street Journal“ (NWSA).

Ši paprasta, bet galinga mantra skatina Nikolo planą grįžti Starbucks prie savo šaknų – klientams siūlome sklandesnę, greitesnę ir malonesnę kavą. Spalio 30 d. per bendrovės uždarbį Niccolas aiškiai pasakė, kad jo tikslas yra, kad „Starbucks“ patiektų gėrimus greičiau nei per keturias minutes.

Skaityti Daugiau



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -