TechCrunch pergalvojo: sveiki atvykę į mūsų naują dizainą


Kartais, norint sukurti ką nors nuostabaus, reikia pradėti nuo nulio. Kartais jūs jau turite daugumą ingredientų, bet turite šiek tiek improvizuoti, kad daiktas dainuotų.

Iki šiol „TechCrunch“ buvo pastarojoje stovykloje. Geriausi žurnalistai, kurie žino, kaip suprasti istorijos esmę? Patikrinkite. Privaloma perskaityti naujienas ir analizę? Patikrinkite. Produktų apžvalgos, gilinimasis į svarbius žmones, išmintinga analizė, padėsianti atskirti, kas yra tikra, nuo perdėto AI poveikio? Patikrinkite, patikrinkite, patikrinkite. Mažiau to, kas nėra pagrindinė priežastis, dėl kurių skaitote mus? Patikrinkite. (Mes klausomės!)

Ilgą laiką trūko glotnesnės, greitesnės ir labiau įtraukiančios sąsajos, dėl kurios buvo lengviau atskleisti visus šiuos dalykus. Šiandien mes tai darome teisingai naudodami naują „TechCrunch“, kurioje yra tai, kas jums jau patinka TC, taip pat daug nuostabių naujų funkcijų, įskaitant daug geresnę naršymą, naują spalvų paletę, modernesnę estetiką ir – aš taip entuziastingas dėl to – įrankiai, leidžiantys atskleisti didžiules istorijas ir įvykius jiems besiskleidžiant. Pasirodžius naujienoms, dabar galėsime jums suskirstyti kiekvieną jų sekundę.

Jau senokai. 2018 m., kai TC paskutinį kartą matė bet kokį atnaujinimą, neturėjome išteklių ar pralaidumo, kad galėtume panaudoti daugybę funkcijų. Gautas produktas buvo beveik žiauriai naudingas, tačiau kaip žiniasklaidos įmonei jums labiausiai reikia, kad jūsų istorijos išeitų, o jos išnyktų.

Vis dėlto laikui bėgant ši sistema pradėjo šlubuoti, kol praėjusiais metais svetainės užpakalinė architektūra gana smarkiai subyrėjo užkulisiuose. Aišku, atėjo laikas pokyčiams.

Didelis ačiū tiems, kurie mus čia atvedė. Pastangos sukurti jums geresnį „TechCrunch“ prasidėjo vadovaujant mano draugams ir buvusiems kolegoms, buvusiam EIC Matthew Panzarino ir buvusiam GM Joey Hinson, kartu su daugeliu kitų dabartinių ir buvusių TC žmonių, įskaitant mūsų produktų vadovą Tedą Malongą; mūsų redakcinių operacijų direktorius Henry Pickavet; mūsų auditorijos plėtros direktorius Morgan Little; mūsų vaizdo įrašų prodiuseris Yashad Kulkarni; mūsų renginių vadovė Emma Comeau; mūsų pasaulinis vadovaujantis redaktorius Mattas Rosoffas; ir Turtle Design bei Code & Theory projektavimo agentūros. Ačiū, visi.

Taip pat noriu išsiųsti šauksmą mūsų neįtikėtinai pardavimų komandai, kuri paskatino mus siekti geresnės skelbimų paskirties vietos ir daugiau skelbimų vietų mūsų reklamuotojams.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – labai dėkojame mūsų patronuojančiai bendrovei „Yahoo“, kuri visais įmanomais būdais rėmė mūsų pastangas, kad „TechCrunch“ taptų daug veiksmingesniu vadovu.

Žinoma, viskas yra procesas, ir mes čia nebaigėme kartoti. Per pastaruosius metus dėjome bendras pastangas, kad stačia galva pasinertume į originalų ataskaitų teikimą ir analizę ir pateiktume jums istorijas, kurių niekas kitas jums nepasakoja. Akivaizdu, kad esu labai šališkas, bet labai didžiuojuosi darbu, kurį atliekame siekdami atskleisti dideles ir mažas istorijas, nuo kai kurių didžiausių kibernetinio saugumo pažeidimų, kuriuos matė JAV įmonės 2024 m., iki to, kas buvo taip pašėlusi. neteisus elektromobilių įmonėje Fisker, Andreessen-Arrillaga šeimos žemėje ir su juo susijusiuose planuose Vakavilyje, Kalifornijoje.

Kitas būdas, kuriuo bandome pakeisti situaciją, yra mūsų kūriniai „Trumpai“, kurie žymi svarbias – o kartais tiesiog linksmas – istorijas, kurių mes patys nesekėme. Kaip „StrictlyVC“, „TechCrunch“ priklausančio kasdieninio el. pašto informacinio biuletenio, kuris išsiunčiamas dešimčiai tūkstančių jūsų, įkūrėjas, suprantu, kad skaitytojai nebenori būti nelaisvi jokioje vienoje vietoje ar platformoje; norite geriausios istorijos versijos, nesvarbu, kur ji paskelbta. Mano kolegos čia supranta tą patį ir esame įsipareigoję nukreipti jus į svarbias istorijas, nesvarbu, kur jie gyvena.

Mes turime a daug daugiau planuojama 2025 m., todėl laukite, bet kol kas praneškite mums, ką manote apie svetainę. Dar geriau, pasakykite mums asmeniškai „Disrupt“ po kelių savaičių.

Tikimės, kad jums patiks, ir nuoširdžiai dėkojame už jūsų laiką ir skaitytojų skaičių. Tai reiškia viską.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -