0

„Zepto“, 10 minučių pristatymo programa, surinko 665 mln. USD ir įvertino 3,6 mlrd.

  • 21 birželio, 2024


„Zepto“ daugiau nei dvigubai padidino savo vertinimą iki 3,6 mlrd. USD nuo 1,4 mlrd. USD per mažiau nei metus per naują 665 mln. USD finansavimo etapą, nes Mumbajuje įsikūręs startuolis sustiprina greitos prekybos konkurenciją antroje pagal dydį pasaulio interneto rinkoje.

„Zepto“ per 10 minučių parduoda ir pristato vartotojams Indijos miestuose viską – nuo ​​bakalėjos prekių iki elektroninių prietaisų. Greito pristatymo modelis Indijoje klesti, net kai dauguma startuolių šioje erdvėje susikaupė išsivysčiusiose rinkose.

„Glade Brook“, „Nexus“ ir „StepStone Group“ kartu vadovavo „labai pertekliniam“ serijos F etapui, sakė „Zepto“. „Avenir“, „Lightspeed“ ir „Avra“ (buvęs „YC Continuity“ vadovas, naujasis Anu Hariharan fondas), taip pat esami rėmėjai „Goodwater“, „Lachy Groom“ ir „Contrary“ taip pat investavo į šį turą, pranešė startuolis.

DST Global, ankstyvas „Zepto“ konkurento Swiggy rėmėjas, taip pat vadovavo naujam finansavimo etapui, teigia du su šiuo klausimu susipažinę žmonės. „Zepto“ neatskleidė „DST Global“ dalyvavimo naujame finansavimo etape ir atsisakė komentuoti.

„Zepto“ konkuruoja su „BlinkIt“ (priklauso „Zomato“) ir „Swiggy's Instamart“, kad pakeistų vartotojų apsipirkimo įpročius siūlydama patogias paslaugas.

Šios greitosios prekybos įmonės visoje Indijos mieste įkūrė daugybę diskretiškų sandėlių, vadinamų „tamsiosiomis parduotuvėmis“. Strategiškai išdėstę šiuos objektus kelių kilometrų atstumu nuo didelės paklausos gyvenamųjų ir komercinių rajonų, jie gali įvykdyti užsakymus per kelias minutes nuo įsigijimo.

„Kadangi tamsiai parduotuvei pastatyti reikia mažiau vietos nei įprastose vitrinose, „Zepto“ gali sukurti platesnį parduotuvių tinklą visame mieste, todėl pristatymo laikas būtų trumpesnis“, – savo disertacijoje rašė „Contrary“ partneris Willas Robbinsas.

„Zepto“ siekia iki 2025 m. kovo išplėsti savo tamsiųjų parduotuvių tinklą iki daugiau nei 700. Pradedantieji pranešė apie įspūdingą augimą – 140 % per metus, o metinė bendroji prekių vertė (GMV) viršys 1 mlrd. USD. Jis dirba su daugiau nei 50 000 pristatymo partnerių ir kiekvieną mėnesį prideda daugiau nei 5 000 pristatymo partnerių.

Praėjusį mėnesį 75% tamsiųjų parduotuvių EBITDA buvo teigiamas. Padidėjęs efektyvumas ir mastas reiškia, kad tamsi parduotuvė, kuriai anksčiau pelningumo pasiekti prireikė 23 mėnesių, dabar šį etapą pasiekia per šešis mėnesius, sakė Zepto.

Greitos prekybos įmonių augimas Indijoje, kurios ekonomika siekia 4 trilijonus dolerių, nustebino daugelį investuotojų ir analitikų, ypač todėl, kad kitose rinkose žlugo daug panašių platformų.

„Indijoje vyrauja hiper-vietinio pirkimo kultūra. To tikrai nėra kitose pasaulio vietose. Klientai Indijoje kelis kartus per savaitę perka mažų bilietų prekes hiperlokaliai, o greita prekyba suteikia jiems galimybę naudoti labai vietinius, didelius atstumus ir pigius bilietus“, – interviu „TechCrunch“ sakė „Zepto“ įkūrėjas ir vadovas Aaditas Palicha. „Joks kitas bakalėjos prekių formatas, net ir neprisijungus, nesugebėjo pateikti panašių pasiūlymų vartotojams.

Greitos prekybos įmonės Indijoje pradeda vis labiau plėstis už bakalėjos prekių kategorijos ribų. Viena įmonė savo klientams žada per 10 minučių pristatyti brangias prekes, tokias kaip išmanieji telefonai ir žaidimų pultai.

Palicha, kuris kartu su Kaivalya Vohra įkūrė „Zepto“, kai jiems abiem buvo vos 19 metų, teigė, kad „Zepto“ siūlo elektronikos priedus, pvz., įkroviklius ir laidus, tačiau įmonė neketina pasiūlyti aukščiausios klasės elektronikos savo platformoje.

„Tikrai nesiginame į išmaniuosius telefonus, brangių bilietų madą ir nešiojamuosius kompiuterius. Mus labiau domina kategorijos, kurios yra santykinai mažesnės kainos, pvz., buitinė technika, apatiniai drabužiai, bendrosios prekės, žaislai, grožis ir kosmetika bei namų ir virtuvės produktai. Ten matome rezonansą“, – sakė Palicha.

Startuolis, šiuo metu veikiantis geriausiuose Indijos miestuose, ateinančiais mėnesiais planuoja plėstis ir pasirinkti mažesnius miestus. Palicha teigė, kad „Zepto“ skatina pirminis priėmimas iš miestų, įskaitant Džaipurą, kur vietiniai neprisijungus teikiami pasiūlymai negali visiškai patenkinti klientų poreikių.

„Jei mums pavyks tai pasiekti ir toliau džiuginti klientus, tikiu, kad būsime pasirengę palyginti greitai“, – sakoma jo pranešime.

„Avenir“, Niujorke įsikūrusi rizikos įmonė, „Zepto“ stebėjo maždaug trejus metus, kol galiausiai investavo į dabartinį etapą. „Zepto“ gali sulaužyti tradicinius mažmeninės prekybos kompromisus Indijoje, interviu „TechCrunch“ sakė „Avenir“ partneris Benas Jubasas.

„Jis turi galimybę tapti didžiuliu prekybos verslu dėl savo vertės pasiūlymo gilumo ir veiklos griežtumo“, – sakė jis. „Mūsų nuomone, tai yra neprilygstama.

Kai kurie pramonės analitikai prognozuoja, kad greitosios prekybos įmonės žymiai sumažins pagrindinių elektroninės prekybos žaidėjų, tokių kaip „Amazon“ ir „Flipkart“, rinkos dalį. Jubas sakė, kad pasirašo šią disertaciją, tačiau „Zepto“ vadovybė turi nuspręsti, kaip ji ketina su tuo žaisti.

„Goldman Sachs“ duomenimis, bendra bakalėjos ir ne bakalėjos prekių rinka, skirta greitosios prekybos įmonėms 40–50 geriausių miestų, yra apie 150 mlrd.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -