Accel kreipiasi į Indijos kaimą ieškodamas būsimų vienaragių


„Accel“, vienas produktyviausių Indijos elektroninės prekybos ir rinkos investuotojų, imasi priešingo žingsnio, sutelkdama dėmesį į mažesnius miestelius ir kaimus, ieškodama būsimų vienaragių.

Rizikos įmonė trečiadienį tvirtino, kad šios sritys, kurias ji vadina „Bharatu“, yra reikšminga rinka, subrendusi verslininkams galimybių, nors daugelis pradedančiųjų įmonių sunkiai įsiveržė į šiuos regionus.

„Manoma, kad kaimas reiškia vargšą. Bet jei pažvelgsite į tai, ką ten išleidžia didžiausi 20–30 proc., tai gana reikšminga. Manome, kad jis yra į šiaurę nuo 250 milijardų dolerių“, – interviu „TechCrunch“ sakė „Accel“ partneris Anandas Danielis. Įmonė teigia, kad 20% šių neišnaudotų rinkų per mėnesį išleidžia daugiau nei maždaug pusė gyventojų miesto miestuose.

Danielis teigė, kad įmonė planuoja įtraukti šį naują dėmesį kaip bent vieną iš pagrindinių temų kitoje ankstyvojo etapo investicijų programoje.

„Accel“ sprendimas yra pastebimas, nes dauguma kitų rizikos investuotojų Indijoje ieško startuolių, aptarnaujančių geriausius miestų miestus. Ankstyvas investuotojas į tokias pradedančias įmones kaip „Flipkart“, „Myntra“, „Swiggy“, „Zetwerk“, „Urban Company“, „Acko“, „Eruditus“, „Moglix“ ir „Infra.Market“, „Accel“ valdo maždaug penktadalį visų Indijos vienaragių, nors ir nepanaudojo tiek kapitalo, kiek. kai kurie jo bendraamžiai.

„Accel“ tikėjimą Indijos kaimo vietovėmis pagrindžia infrastruktūros gerinimas šiuose regionuose. Išmaniųjų telefonų ir įperkamo interneto paplitimas leido žmonėms visoje šalyje naudoti skaitmenines paslaugas, pvz., mobiliuosius mokėjimus per UPI. Sandėliavimas ir logistika taip pat pagerėjo visoje šalyje, todėl pristatymas buvo greitesnis.

Kaimo indėnai taip pat demonstruoja polinkį atnaujinti savo gyvenimą – renkasi 125 kub. kub. kub. centimetrų dviračius, didesnius nei 100 kub. kub. cm, dvidurius šaldytuvus, o ne viendurius įrenginius, ir naudotus iPhone, sakė Accel.

Nors šis infrastruktūros patobulinimas taip pat leidžia didelėms įmonėms, tokioms kaip „Flipkart“, aptarnauti klientus šiuose regionuose, Danielis mano, kad „tai tokia didelė ir nenulinės sumos žaidimų rinka, kad atsiras galimybių naujesniams žaidėjams“.

Daugelis startuolių, kurie anksčiau pradėjo veiklą arba išsiplėtė į mažesnius Indijos miestus, sulaukė menkos sėkmės. Pavyzdžiui, komercijos startuolio Udaan bandymas aptarnauti prekybininkus mažesniuose miestuose iš esmės žlugo, nepaisant to, kad bendrovė pažadėjo surinkti daugiau nei 1 mlrd.

Kai kurie startuoliai susidūrė su sunkumais šioje srityje, nes bandė pritaikyti miesto strategijas šioms kaimo rinkoms, o kiti sunkiai, nes neteikė prioriteto priemiesčiams.

Kita priežastis gali būti paprasčiausias šių rinkų veikimas: dažnai šeimos valdomos įmonės palaiko kartų ryšius su skolintojais ir logistikos tiekėjais šiuose regionuose, o pradedantiesiems gali būti sunku įsiveržti į tokią rinką tik turint savo technologijas.

Danielis siūlo, kad verslininkai, bandantys aptarnauti Indijos apylinkes, turėtų atkreipti dėmesį į tokius santykius ir stengtis padėti juos išplėsti. Jis nurodė kaip pavyzdį „Citymall“, „Accel“ portfelio bendrovei, kuri dirba su mikroverslininkais mažesniuose Indijos miestuose ir užtikrina, kad jie vaidins svarbų vaidmenį įmonės augime ir gaus naudos.

Startuoliai, aptarnaujantys Indijos kaimo vietoves, greičiausiai turės atrodyti ir veikti kitaip nei jų kolegos miestuose. Jų verslo modeliai, klientų įsigijimo strategija ir paskirstymas greičiausiai labai skirsis, sakė Accel.

Tačiau įmonė yra tikra, kad iš šių kaimo regionų atsiras didelių startuolių, o jų vertinimai bus tokie pat geri, kaip ir miesto kolegų, sakė Danielis.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -