Dirbtinis intelektas elektroninėje prekyboje neapsiriboja pokalbių robotų integravimu. Galite naudoti dirbtinį intelektą ir mašininį mokymąsi, kad suasmenintumėte vartotojų apsipirkimo patirtį, pateiktumėte protingas produktų rekomendacijas el. paštu ir patobulintumėte nuspėjamosios paieškos funkciją savo svetainėje.
Apskritai dirbtinis intelektas palengvina apsipirkimą – ir kuo vartotojams lengviau apsipirkti, tuo didesnė tikimybė, kad jie apsipirks. Taip pat galite priversti dirbtinį intelektą kaip „Amazon“ prekyvietės pardavėją. Pavyzdžiui, yra keletas dirbtiniu intelektu pagrįstų dinaminių kainų nustatymo įrankių, padedančių pardavėjams koreguoti kainas pagal vartotojų poreikius.
„Alibaba“ naudoja dirbtinį intelektą, ypač didelių duomenų analizę, siekdama optimizuoti tiekimo grandines, kurti asmenines rekomendacijas ir net kurti produktus. „Alibaba“ pardavėjai gali panaudoti platformos dirbtinio intelekto pagrindu sukurtas prekių, operacijų ir kategorijų valdymo sistemas, kad neatsiliktų nuo atsargų ir verslo veiklos rezultatų. „Alibaba“ AI technologija taip pat sklandžiai veikia su „Alipay“.