Antradienį „Shih“ paskelbtame „LinkedIn“ įraše „Meta“ pasamdė „Salesforce“ AI generalinę direktorę Clarą Shih, kad ši vadovautų naujai organizacijai, kuriai AI įrankius įmonėms, kurios naudoja „Meta“ programėles, kad pasiektų vartotojus. Meta patvirtino paskyrimą ir naują verslo AI grupę pranešime „TechCrunch“.
„Džiaugiuosi galėdamas šiandien pasidalinti, kad prisijungiau prie Meta ir vadovauju naujai verslo AI grupei“, – „LinkedIn“ įraše sakė Shih. „Mūsų šios naujos produktų grupės vizija yra padaryti pažangiausią AI prieinamą kiekvienai įmonei, suteikiant galimybę visiems rasti sėkmę ir turėti savo ateitį AI eroje.
Meta turi neįprastą dirbtinio intelekto verslo modelį, teigiantį, kad naudoja atvirojo kodo metodą, nors ne visi jį apibrėžia. Marko Zuckerbergo įmonė neparduoda savo AI pokalbių robotų, tokių kaip „OpenAI“ ar „Google“, prenumeratos, kad gautų pajamų. Vietoj to, „Meta“ lažinasi, kad jos „Llama“ didelės kalbos modeliai padarys dabartinę programų šeimą daug geresnę. Atrodo, kad šie AI įrankiai įmonėms yra tų pastangų dalis.
Konkrečiai, naujoji „Meta“ grupė siūlys dirbtinio intelekto produktus, pagamintus su „Llama“, milijonams įmonių, reklamuojančių ir kuriančių turinį „Instagram“, „Facebook“ ir „WhatsApp“. Tiksliai neaišku, kokius įrankius „Meta“ galėtų pasiūlyti šiems žmonėms, tačiau atrodo, kad pasiūlyti įrankius dirbtinio intelekto sugeneruotoms reklamoms kurti yra tikėtina. Neseniai „Meta“ į savo socialinės žiniasklaidos kanalus įtraukė daugiau dirbtinio intelekto sukurto turinio, įskaitant „Facebook“ AI sukurtų nuotraukų karuselę ir „Instagram“ turinio kūrėjus imituojančius AI pokalbių robotus.
Tai reikšmingas pokytis „Meta“ platformoms, kuriose anksčiau buvo tik žmonių sukurtas turinys. Suteikti įmonėms įrankius pigiai generuoti daugiau skelbimų Meta gali būti gana pelninga. Neaišku, ar „Meta“ parduos šiuos dirbtinio intelekto įrankius, ar jie bus siūlomi nemokamai kaip būdas padidinti išlaidas reklamai – pagrindinį įmonės pajamų šaltinį.
„Manome, kad šie naujausi dirbtinio intelekto pažanga suteikia įmonėms didelę galimybę padidinti efektyvumą ir žymiai pagerinti savo klientams teikiamą patirtį“, – sakė „Meta“ viceprezidentas ir pajamų gavimo vadovas Johnas Hegemanas elektroniniu paštu „TechCrunch“. „Ši nauja produktų grupė, kuriai vadovauja Clara, padės mums įgyvendinti šią viziją.
Shih anksčiau vadovavo „Salesforce“ AI pastangoms, kurios nebuvo labai sėkmingos. Gegužės mėn. „Salesforce“ akcijos krito labiausiai nuo 2008 m., daugiausia dėl to, kad investuotojai baiminosi, kad įmonės milžinas nepraleido dirbtinio intelekto bumo. Įmonės milžinas investuotojams tuo metu sakė, kad ateinantį ketvirtį tikisi lėčiausias visų laikų augimas. Nuo tada „Salesforce“ stipriai įsitraukė į AI, išleisdama AI agentų kūrėjų platformą „Agentforce“. Jos generalinis direktorius Marcas Benioffas netgi ėmėsi puolimo ir viešai fotografavo „Microsoft“ įmonės AI pastangas.
„Salesforce“ iš karto neatsakė į „TechCrunch“ prašymą pakomentuoti. Kol kas neaišku, kas ten perims Shih vaidmenį.
Dabar atrodo, kad Shih turės galimybę pradėti kažką naujo „Meta“, įmonėje, apie kurią 2009 m. ji parašė knygą „Facebook era“.