Šioje istorijoje
Nors kitos srautinio perdavimo paslaugos vis dažniau kreipiasi į paketus, kad padėtų padidinti abonentų skaičių, „Netflix“ (NFLX+9,71 %) sako, kad jų nereikia.
„Netflix“ generalinis direktorius Tedas Sarandosas ketvirtadienį investuotojams sakė, kad daugelis bendrovės konkurentų naudoja paketus, kad „rastų savo verslo augimą“. Jis pridūrė, kad tai yra prasminga ir yra „patogus“ verslo modelis senoms žiniasklaidos įmonėms, atsižvelgiant į „siaurą šių paslaugų bibliotekų apimtį ir gana ribotą dalyvavimą“.
Vietoj to, pasak jo, „Netflix“ siekia pridėti daugiau vertės savo paketui, kurį jis apibūdino kaip „nuostabius serialus ir filmus, o dabar žaidimus už nepaprastai mažą kainą vienoje vietoje“.
Sarandos komentarai pateikiami tuo metu, kai kitos žiniasklaidos įmonės stengiasi pasivyti dominuojantį „Netflix“ ir vis dar bando išsiaiškinti, kaip tai padaryti. jų paslaugos nuolat pelningos. Viena iš naujų strategijų, kaip padidinti abonentų skaičių, yra susiejimas. Pavyzdžiui, liepos mėn. „Disney“ ir „Warner Bros. Discovery“ susivienijo iki pasiūlyti naują paketą, kuris sujungia visas jų srautinio perdavimo platformas į vieną mėnesio prenumeratos planą.
Sarandos taip pat dar kartą patvirtino nuotaikas, išreikštas „Netflix“ laiške akcininkams, įtrauktame į tvirtą trečiojo ketvirčio pelno ataskaitą.
„Programavimas tokiai didelei, įsitraukusiai auditorijai, tiek įvairovei ir kokybiškai, yra sunkus. Štai kodėl srautinio perdavimo paslaugos, kurioms trūksta mūsų turinio, vis dažniau siekia sujungti savo pasiūlymus“, – rašoma laiške.
Ir kol kas atrodo, kad investuotojai sutaria, kaip „Netflix“ akcijos šoktelėjo 9% penktadienį.
„Apskritai manome, kad „Netflix“ yra gerai pasirengusi išlikti ilgalaikiu srautinio perdavimo erdvės nugalėtoju“, – penktadienį rašė Williamo Blairo analitikas Ralphas Schackartas.
Lygiai taip pat „Wedbush Securities“ analitikė Alicia Reese penktadienį savo pranešime rašė: „„Netflix“ užėmė beveik neįveikiamą pranašumą transliacijų karuose. Tikimės, kad ji išlaikys šį konkurencinį pranašumą, o konkurentai stengiasi pakartoti savo verslo modelį. Ji taip pat išreiškė optimizmą dėl „Netflix“ augimo reklamos verslas teigia, kad iki 2026 m. jis gali tapti pagrindiniu augimo varikliu.