Paymobas, kurį pradėjo trys kolegijos draugai, gauna dar 22 milijonus dolerių ir yra pelningas Egipte


Nedaug ekosistemų už Silicio slėnio ribų gali pasigirti sėkmingais technologijų startuoliais, kuriuos įkūrėjai įkūrė dar mokydami mokyklą arba netrukus po to, kai baigė studijas. Taigi, kai tokie įvykiai įvyksta tokiuose regionuose kaip Viduriniai Rytai ar Afrika, įmonės yra vertos dėmesio.

Prieš dešimtmetį Islamas Shawky, Alainas El Hajj ir Mostafa Menessy, trys Kairo Amerikos universiteto studentai, Egipte pristatė elektroninės prekybos platformą. Tuo metu elektroninė prekyba buvo itin besiformuojanti pramonė, kurioje dalyvavo tik 2% šalies namų ūkių. Viena iš pagrindinių priežasčių buvo mokėjimo internetu būdų trūkumas.

„Buvo atotrūkis tarp to, ką siūlo bankai, ir naujų verslo modelių finansinių technologijų reikalavimų. Niekas nesprendė skaitmeninių mokėjimų elektroninei prekybai ir skaitmeninių vietinių startuolių“, – sakė Shawky 2022 m.

Integruoti vietinių bankų mokėjimo šliuzą su jų elektroninės prekybos platforma buvo sunku, todėl Shawky ir jo draugai 2015 m., dar studijuodami koledže, pristatė „Paymob“ kaip skaitmeninių piniginių mokėjimo infrastruktūrą. Tai, kas prasidėjo kaip nedidelė įmonė, greitai peraugo į daugiakanalius šliuzus, siūlančius daugiau nei 50 mokėjimo būdų, įskaitant pinigines, korteles, mokėkite dabar, mokėkite vėliau (BNPL) ir QR mokėjimus, leidžiančius 350 000 ir daugiau prekybininkų penkiose Vidurio Rytų ir Šiaurės Afrikos šalyse. priimti mokėjimus internetu ir neprisijungus.

Iki šiol „Paymob“, kuri save apibūdina kaip finansinių paslaugų teikėją, surinko daugiau nei 90 mln. Dėl to bendras B serijos padidinimas iki 72 mln.

Kryžminio pardavimo paslaugos augančiai prekybininkų bazei

Kai paskutinį kartą aptarėme „Paymob“ 2022 m., „fintech“ aptarnavo kiek daugiau nei 100 000 vietinių ir tarptautinių prekybininkų. Per dvejus metus po išsiplėtimo iš Egipto ir Pakistano į Omaną, Saudo Arabiją ir JAE šis skaičius padidėjo daugiau nei trigubai.

Pradinis „Paymob“ 50 mln. USD vertės B serijos turas 2022 m., kuriam kartu vadovavo „PayPal Ventures“, kuris dalyvavo pratęsimo etape, paskatino šią plėtrą. Per šį laikotarpį „fintech“ taip pat patobulino savo produktų rinkinį, „TechCrunch“ paskambino generalinis direktorius Shawky. Ji pristatė mažoms ir vidutinėms įmonėms (MVĮ) skirtą programą ir pristatė mokėjimo metodus, pvz., įterptąją kasos patirtį, ir tokius produktus kaip skolinimas ir išplėstiniai atsiskaitymai.

„Mes padedame įmonėms priimti, mokėti, valdyti ir augti – tai keturi mūsų padaliniai. Priėmimas yra variklis ir pagrindinė veikla, ir mes parduodame viską, remdamiesi tuo“, – aiškina Shawky. „Įtraukę prekybininkus, padedame jiems priimti skaitmenines operacijas, o tada žingsnis po žingsnio padedame susimokėti mokėtinas sumas, suteikiame apyvartinį kapitalą ir suteikiame jiems įrankius, kad jie galėtų geriau valdyti savo finansus ir verslą.

Antrąjį šių metų ketvirtį „Paymob“ pirmą kartą tapo pelningas Egipte, kur jo pajamos nuo 2022 m. vidurio išaugo šešis kartus. Kitose šalyse tai vis dar nėra pelninga.

Prekybininkų skaičiaus padidinimas ir vidutinių pajamų, tenkančių vienam prekybininkui, padidinimas parduodant papildomas paslaugas, iki šiol labai prisidėjo prie startuolio sėkmės. Pavyzdžiui, jei „Paymob“ klientas turi tik POS terminalą, kuris priima korteles, tai apima tik 10–15% jo verslo. Bendradarbiaudami su „Shopify“ ir „Tabby“ siūlydami produktų rinkinį, „Paymob“ maržos gerokai pagerėjo. Tai darant plačiu mastu, skaitmeniniu būdu ir nereikalaujant didžiulių pardavėjų, greičiausiai buvo efektyvus augimas (Paymob turi šiek tiek daugiau nei 1 000 darbuotojų).

„Labiausiai džiaugiamės tuo, kad mums pavyko augti pelningai, nes per pastaruosius dvejus metus daug žmonių sakė, kad norėdami pasiekti pelningumą arba išsaugoti kilimo ir tūpimo taką, turime nustoti augti“, – pažymėjo Shawky. „Tačiau mes parodėme, kad jei kuriate iš esmės patikimą verslą ir iš tikrųjų tenkinate kliento poreikius, galite greitai padidinti savo apimtis ir pasiekti pelningumo.

Greitas internetinių mokėjimų pritaikymas JAE

Iš tiesų, visame Egipte ir Persijos įlankoje sparčiai populiarėja skaitmeniniai mokėjimai.

Pasak „Mastercard“, Egipte 88 % vartotojų per pastaruosius metus naudojo bent vieną naują mokėjimo būdą, o 85 % MVĮ pripažįsta, kad skaitmeninių mokėjimų su įvairiais kanalais priėmimas yra labai svarbus jų augimui. Tuo tarpu JAE skaitmeninių mokėjimo metodų paklausa yra ryškesnė – visoje šalyje taikoma maždaug 77 proc.

Remiantis pokalbiais su steigėjais, akivaizdu, kad nepaisant šios didelės paklausos, rinka išlieka nepakankamai aptarnaujama. Todėl į JAE išsiplėtę „fintech“ įmonės, pvz., „Paymob“, ir vietiniai žaidėjai, pvz., „Ziina“, apie kuriuos kalbėjome praėjusią savaitę, stengiasi užpildyti spragą, siūlydami pritaikytus sprendimus pusei milijono prekybininkų, pasinaudodami augančiu šalies apetitu skaitmeniniams mokėjimams. .

Kaip šio sprogimo paklausos iliustraciją, „Paymob“ siūlo tik internetinį priėmimo produktą JAE, tačiau vos per 14 mėnesių jos sandorių skaičius JAE išaugo, kad atitiktų viso Egipto verslo, kuriam sukurti prireikė penkerių metų. . Tokio spartaus augimo Artimųjų Rytų šalyje priežastys yra didesnė perkamoji galia, valiutos stiprumas ir didesnė skaitmeninių piniginių dalis, palyginti su grynųjų pinigų naudojimu.

Nepaisant to, Egiptas išlieka didžiausia jo rinka. Shawky įsitikinęs, kad „fintech“ produktų rinkinys, kuriuo siekiama plėtoti visuomenę be grynųjų pinigų ir kartu su vyriausybės bei centrinio banko pastangomis, padės Egiptui pasiekti tokį patį skaitmeninių mokėjimų pritaikymo lygį kaip JAE.

„Išdavimas ir priėmimas turi eiti koja kojon, kad Egipto ekonomika pasiektų šį posūkio tašką. Centrinis bankas deda daug pastangų ir investuoja į skaitmeninę infrastruktūrą šalyje“, – pastebėjo generalinis direktorius. „Matome pasekmes. Mūsų verslas per dvejus metus ir keturis mėnesius išaugo šešis kartus; taip, mes plečiame savo prekybininkų bazę, bet taip yra ir todėl, kad šie prekybininkai apdoroja daugiau skaitmeninių kiekių.

„Paymob“ pranešė, kad 2020 m. bendra mokėjimų apimtis siekė 5 mlrd. USD ir tais metais padėjo atlikti daugiau nei 120 mln. Tačiau dabartiniai abiejų metrikų skaičiai lieka neaiškūs, nes „fintech“ neatskleidė atnaujintų skaičių.

Be „PayPal Ventures“, „fintech“ serijos B ture dalyvavo „Endeavour Catalyst“ kartu su esamais investuotojais „British International Investment“ (BII), FMO, A15, „Nclude“ ir „Helios Digital Ventures“ (HDV).



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -