Kai buvęs „YouTube“ produktų vadovas Kevinas Xu, „Reddit“ žinomas kaip „Sir Jack A Lot“, 2020–2022 m. pavertė 35 000 USD į 8 mln. pamišimas turėjo.
Tačiau Xu nesutinka ir dabar kuria mažmeniniams investuotojams skirtą startuolį, kurio tikslas – teikti geranoriškus investavimo patarimus ir bendruomenę, kuria žmonės mėgavosi tokiose platformose kaip „WallStreetBets“ subreddit, tačiau su tam tikru atskaitomybės sluoksniu, kuris atbaido sukčius. ir grifters.
2022 m. balandžio mėn. pristatyta „AfterHour“ leidžia vartotojams susieti savo vertybinių popierių maklerio paskyras ir, pasirinkus naudotojo vardą, paskelbti savo investicijas socialiniame kanale. „Vienintelė priežastis, kodėl žmonės pasitiki manimi ir Roaring Kitty, yra ta, kad esame skaidrūs“, – „TechCrunch“ sakė Xu. „Kodėl neparodžius savo faktinių pozicijų ar neįrodžius, kad iš tikrųjų kažkuo esi? [AfterHour] sugrąžina patikimumo ir pasitikėjimo lygį. Jūs susiejate savo tarpininkavimą ir dalijatės tikromis patikrintomis pozicijomis bei ekrano kopijomis.
Šiuo metu bendrovė turi daugiau nei 23 000 vartotojų ir, nors tai jokiu būdu nėra akį rėžiantis skaičius, jos vartotojų skaičius auga, o ankstyvieji naudotojai atrodo atsidavę – Xu teigė, kad daugiau nei 70 % jos vartotojų naudojasi programėlėje. dieną. Xu sakė, kad šiuo metu bendrovė daugiausia dėmesio skiria augimui, tačiau turi planų, kaip ateityje užsidirbti pinigų.
„Žaidimas vyksta nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9.30 iki 16 val.“, – sakė Xu. „Kai pradėjome, taip bijojau, kad savaitgaliais bus tylu, bet pirmadienį žmonės tiesiog grįžta. Mes neteikiame jokių apgaulingų tiesioginių pranešimų, kad sugrąžintume žmones pirmadieniais, bet jie natūraliai grįžta.
Neseniai startuolis surinko 4,5 mln. USD pradinį turą, kuriam vadovavo Founders Fund – paskutinė Keitho Raboiso investicija į įmonę – ir „General Catalyst“. Be kitų, taip pat dalyvavo „Pear VC“, „Daybreak Ventures“ ir „F4 Fund“. Xu teigė, kad „AfterHour“ dabar daugiausia dėmesio skiria savo vartotojų bazei ir komandai.
Xu mano, kad leisti vartotojams būti pseudoanonimams, todėl AfterHour metodas veikia. Jis prisiminė, kad jausdavosi nejaukiai, kai nedarbo valandomis su kolegomis iš „YouTube“ kalbėjosi apie prekybą akcijomis, ir mano, kad jis tikriausiai ne vienas taip jaučiasi.
Tačiau iš kitos pusės jis pripažįsta, kad aplinka, skatinanti nulinę atskaitomybę, nėra gera idėja tokiai platformai kaip jo. Dėl šios dinamikos gimsta tokie grifai ir sukčiai, kokius matote „Reddit“ ir „X“, kurie nori perimti ir panaikinti savo pozicijas arba paskelbti netikrus sandorius, kad paskatintų kitus žmones investuoti.
Jis pridūrė, kad kadangi žmonės gali skelbti tik savo faktinius sandorius, tai pašalina daug blogų veikėjų. Žinoma, bus keletas blogų obuolių, bet Xu teigė, kad paleisties programa stebi įrašus ir pažymi viską, kas įtartina, naudodama įspėjimų ir bendruomenės pastabų sistemą – kitaip nei X bendruomenėje pagrįstas požiūris į moderavimą.
Xu pripažino, kad tokia stebėjimo sistema išliks veiksminga, nes platforma ir toliau plečiasi. „Šiuo metu iš esmės aš esu programėlėje ir primenu žmonėms, kad savarankiškas mąstymas yra seksualu“, – juokavo Xu. Jis pridūrė, kad bendrovė rengia planą, kaip pažaboti blogą elgesį, ir galvoja apie tokias idėjas kaip algoritmas, galintis automatiškai pažymėti netikrus įrašus.
Šis sandoris man pasirodė labai svarbus, nes manau, kad tai yra protingas žaidimas kurti paslaugas mažmeniniams investuotojams. Šios erdvės trajektorija man labai primena kriptovaliutų pasaulį. Nors jie yra labai skirtingi, jie abu investuoja į sritis, kurios turėjo savo 15 minučių šlovės, tačiau išblėsusios nuo pagrindinės srovės vis tiek išlaikė atsidavusias ir augančias žmonių, besidominčių jų požiūriu, bendruomenes.
Vis dėlto „AfterHour“ yra ypač protinga idėja, nes, kaip ir kriptovaliutų atveju, čia galima uždirbti daug pinigų ir tiek pat prarasti. Tokios platformos negali garantuoti, kad jų naudotojai sulauks finansinės sėkmės, tačiau tai nereiškia, kad vidutiniai žmonės turėtų būti visiškai uždaryti iš akcijų rinkų, kurias demokratizuodami stengėsi tokios kompanijos kaip Robinhood ir pastaruoju metu Destiney Tech 100.
„Didysis klaidingas supratimas slėnyje buvo tai, kad mažmeninė prekyba buvo madinga 2021 m., nurodant stimulų patikrinimą“, – sakė Xu. „Tai tik auga. Duomenys patvirtina tai.
Kalbant apie kontekstą, 2023 m. buvo patys aktyviausi metai mažmeninei prekybai. Vien gegužę „Robinhood“ prekybos apimtis viršijo 86,6 mlrd.
„AfterHour“ nėra vienintelė įmonė, suvokianti šios erdvės potencialą – geras pavyzdys yra „Robinhood“ žiniasklaidos plėtra. Prekybos programėlė dar 2019 m. įsigijo „Snacks“ informacinį biuletenį, skirtą mažmeniniams investuotojams. Visai neseniai ji išleido tai pačiai auditorijai skirtą finansinį leidinį „Sherwood Media“.
Pradėdamas nuo akcijų rinkos, Xu tikisi, kad AfterHour pereis į kitas finansų sritis, kad ateityje taptų vieno langelio principu mažmeniniams investuotojams.
„AfterHour turi egzistuoti“, – sakė Xu. „Matau finansų internetą ir kaip jis vystosi, ir esu nusivylęs visais kitais bandymais [to build a similar platform]. Jie tiesiog nuvylė.
Aš galvoju tikrai ilgai. Noriu, kad tai būtų smagu ir prieinama. Manau, kad tai įdomiau nei sportas, ir manau, kad tai daro vis daugiau žmonių internete.