Tvarumo skatinimas užmezgant ryšius su vietinėmis įmonėmis Kanadoje



Verslo vadovai, atsakingi už savo organizacijų ateities užtikrinimą, žino, kad turi suderinti savo įmonės vertybes, susijusias su tvarumu ir įtraukumu, su savo klientų, partnerių ir darbuotojų vertybėmis. Organizacijos politika, susijusi su trimis tvarumo ramsčiais – aplinkosauginiu, ekonominiu ir socialiniu kultūriniu – yra pagrindinė jos augimo sąlyga.

Iš šių trijų ramsčių socialinį kultūrinį tvarumą gali būti sunkiausia pasiekti, nes jis viršija ekonominę naudą. Sociokultūrinis tvarumas reiškia praktiką, kuri teikia pirmenybę kultūriniam supratimui, įtraukumui ir bendruomenės gerovei per pagarbų ir abipusę partnerystę.

Vertybėmis pagrįstoms organizacijoms vienas galingas būdas sukurti sociokultūrinę naudą yra užmegzti ryšius su vietinėmis įmonėmis ir bendruomenėmis. Šie santykiai gali paremti čiabuvių bendruomenes socialiniu, kultūriniu ir ekonominiu požiūriu, pritraukti pajamų ir išplėsti jų galimybes patekti į naujas regionines ir pasaulines rinkas. Ir jie gali sustiprinti nevietines organizacijas, atskleisdami augimo strategijas, pagrįstas čiabuvių įžvalgomis ir perspektyvomis.

Vietinė pramonė, pasaulinis pasiekiamumas

Sociokultūriniai santykiai atgaivina vieną verslą, kuris ilgą laiką buvo Wendake, Wendat Nation vietinės bendruomenės Kvebeke, traukos centru.

„Bastien Industries“ amatininkai rankų darbo mokasinus gamina beveik 150 metų. Jasonas Picardas-Binetas, Wendat Nation narys Vendake, prisimena, kad jo senelis ten dirbo 1930-aisiais.

Kai Picardas-Binet 2022 m. įsigijo šį šeimai priklausantį verslą, jo pagrindinis išsilavinimas buvo ne avalynė ar mada, o vietinis turizmas, paskutinį kartą Kanados vietinio turizmo asociacijoje (ITAC). Jo ambicijos kuriant „Bastien“ remiasi socialinio kultūrinio tvarumo principais bendraudamas su Kanados, JAV ir kitų šalių įmonėmis, kad padėtų užtikrinti, kad šis ilgai gyvuojantis vietiniams priklausantis ir valdomas verslas klestėtų ir ateityje.

„30-ajame dešimtmetyje apie 80% Wendake bendruomenės buvo susiję su Bastienu“, – sako Picard-Binet. „Tai didelė mūsų istorijos dalis. Ir tai mane paskatino tapti verslininku ir perkelti šį verslą į kitą lygį – perkelti jį į mados pasaulį, kur jis būtų vertinamas ne kaip vietinis turizmo verslas, o kaip drabužiai visiems.

Tuo tikslu Bastien kuria ryšius su įmonėmis net Paryžiuje, Prancūzijoje, o mažmenininkai pradėjo pardavinėti Bastien mokasinus vis daugiau parduotuvių Prancūzijoje ir visoje Europoje. Didesnė produkto paklausa reiškia didesnes galimybes Bastien Industries ir Wendat Nation bendruomenės nariams.

Kuo labiau Bastien gali plėsti savo verslą, tuo labiau jis gali dalytis Wendat kultūra su kitais. Nors mokasinai sudaro beveik visą jos gaminių liniją, Bastien neseniai bendradarbiavo su Kanados nacionaline turizmo organizacija „Destination Canada“, siekdama pagaminti bagažo etiketes ir pasų laikiklius su autentiška oda, išplėsdama savo gaminių ir Wendat tradicijų bei kultūros pasiekiamumą tokiose vietose kaip toli kaip Kinija ir Japonija.

„Jei mano vizija yra judėti link mados pasaulio ir didesnių mažmenininkų“, – sako Picard-Binet, „mano verslo ateitis ir augimas iš tikrųjų yra šių partnerysčių link“.

Įvertinimas ar pasisavinimas?

Jei sociokultūrinio tvarumo nauda išplaukia abiem kryptimis, tai ir atsakomybė.

Kai ne čiabuvių organizacijos bendradarbiauja su čiabuvių bendruomenėmis ir įmonėmis, jos užtikrina autentiškumą įtraukdamos gaminius, kuriuos vietiniai amatininkai gamina naudodami savo tradicijas, autentiškas medžiagas ir specializuotus amatus, o ne tik skolindamiesi ir galbūt neteisingai interpretuodami čiabuvių kultūrą be leidimo. Šios partnerystės taip pat užtikrina, kad čiabuvių bendruomenės uždirbtų teisingą atlygį už savo darbą.

Šios gairės atskiria kultūrinį vertinimą, kuris palaiko ir skatina vietinę kultūrą, nuo kultūrinio pasisavinimo, dėl kurio kyla pavojus, kad kultūroms bus atstovaujama paviršutiniškai ir be pagarbos, tik dėl išorinės organizacijos naudos.

„Kultūrinio pasisavinimo ekonominis poveikis yra didžiulis“, – sako Picard-Binet. Kai Kanada neseniai tyrė kultūros asignavimų poveikį, jis sako, kad vietinių gyventojų įmonių ir amatininkų pajamos, kurias prarado dėl asignavimų, nacionaliniu mastu siekė 1 mlrd.

„Mes įdarbiname žmones iš mūsų tautos, mažesnius amatininkus, kurie dalijasi mūsų kultūra ir istorija, todėl šios partnerystės turi neapsiriboti verslu“, – sako Picard-Binet. „Šie santykiai pirmiausia yra kultūriniai, nes jie tikrai palaiko visą čiabuvių bendruomenę.

Esant tikrai abipusei partnerystei, abu partneriai dalijasi atsakomybe už švietimą apie tai, kuo kultūrinis vertinimas skiriasi nuo kultūros pasisavinimo. Siekdami didesnio teisingumo, ne vietiniai partneriai, užmezgantys vertybiniais santykiais pagrįstus santykius, turėtų atvirai ir pagarbiai palaikyti šiuos santykius, imdamiesi iniciatyvos mokytis vietinių vertybių ir žinių.

Šis supratimas kyla iš autentiškų asmeninių ryšių, kurie neapsiriboja pasirašymu ant sutarties.

„Turizmas yra viena iš pagrindinių mūsų bendruomenės ekonomikos šakų“, – sako Picard-Binet. „Turime viešbučių, restoranų, muziejų, šviesų šou – yra daugybė turistinių dalykų. Dalindamiesi savo produktu, dalijamės savo istorijos dalimi ir kviečiame savo partnerius likti Vendake ir skirti laiko suprasti mūsų verslą.

Įkvėpimas renginiams

Siekdamos įgyvendinti ir vykdyti prasmingą sociokultūrinę tvarumo praktiką, nevietinės organizacijos gali tiesiogiai susisiekti su bendruomenėmis ir čiabuvių organizacijomis planuodamos verslo renginius.

Lyderiai, planuojantys renginius Kanadoje, gali rasti unikalių galimybių bendradarbiauti su čiabuvių bendruomenėmis ir sukurti ilgalaikę naudą abiem partnerystės pusėms. Organizacijos gali išmokti pagarbiai bendradarbiauti su vietinėmis Kanados įmonėmis, atstovaujančiomis mados, svetingumo, maitinimo ir ekoturizmo sektoriams, per ITAC ir kitas vietinių turizmo organizacijas tokiuose renginiuose kaip šie.

Penktasis tarptautinis saugomų jūrų teritorijų kongresas (IMPAC5)surengtas Vankuveryje, įkūrė čiabuvių darbo grupę iš vietinių organizacijų ir tautų visoje Kanadoje. Darbo grupė prisidėjo prie konferencijos, siekdama užtikrinti, kad jos programoje būtų paryškintos vietinės tautos ir požiūris į jūrų apsaugą ir priežiūrą, taip pat sudarytos galimybės čiabuvių dalyviams užmegzti ryšius, dalytis ir mokytis vieniems iš kitų apie vietinių jūrų apsaugos metodus ir iniciatyvas visame pasaulyje.

Signature Travel Network savininkų susirinkimas Monrealyje susirinko geriausių JAV kelionių agentūrų lyderiai su turizmo organizacijomis ir tiekėjais Kanadoje, kad pristatytų Kanados turizmo patirtį. Organizatoriai bendradarbiauja su ITAC, siekdami pabrėžti vietinį turizmą kaip privalomą JAV keliautojų patirtį. Į programą buvo įtrauktas atidarymo protokolas, kuriam vadovavo Kanien'kehá tauta, ir vietinių gyventojų turgus, kurį organizavo Kahnawà:ke Tourism. „Bastien Industries“ delegacijai taip pat padovanojo mokasinus ir rankų darbo odos gaminius.

POVEIKIS Tvarumo kelionių ir turizmo aukščiausiojo lygio susitikimas Viktorijoje, Britų Kolumbijoje, bendradarbiauja su ITAC, kad prisidėtų prie pagrindinės programos temos – vietinių žinių ir kultūrinės atsakomybės. Į 2025 m. programą bus įtrauktos čiabuvių vadovaujamos grupės, pvz., Vietinis turizmas ir žemės valdymas.

Nevietinėms organizacijoms, praktikuojant sociokultūrinį tvarumą, gali prireikti naujo mąstymo. Sėkmingos iniciatyvos priklauso nuo prasmingų, pagarbių santykių su čiabuvių bendruomenėmis ir organizacijomis kūrimo, amžių senų partnerių tradicijų ir praktikos pagerbimo, kartu stiprinant jų ekonominius ir socialinius poreikius šiandien.


Norėdami sužinoti daugiau apie sociokultūrinį tvarumą Kanados renginiuose, apsilankykite Destination Canada svetainėje.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -